Gå til innhold

Dere med små barn (ca 9 mnd) som ikke bruker stellekommode

Anbefalte innlegg

Skrevet

Steller dere rett på gulvet med håndkle eller har dere kjøpt no stelleunderlag?

Og har dere bleiene bare i posen?

Tror vi må ta bort stellekommoden, da han er helt bajas oppå der... Fort gjort at det skjer en ulykke..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bruker vår stellekommode enda da, men har flere venninner som ikke har hatt/ikke brukt sin av forskjellige grunner.

Noen skiftet bare på håndkle/teppe på gulvet , andre kjøpte sånn stellematte som er nesten akkurat lik den som ligger oppå stellekommoden. Sånn gjør jeg det når vi er besøk hos foreldrene mine også, der står posene med bleier inni i et skap og når vi steller så har jeg en pose ved siden av meg til å kaste bleie + evt.kluter.

Går veldig fint!! Og ikke noe gøy om han ramler ned fra stellebordet.

De stellemattene koster mellom 200-400 kr, litt etter hvilken butikk du handler i.

Skrevet

Samme her. Har ikke brukt stellebordet etter at de var 3 mnd. Mye tryggere å gjøre det på gulvet.

Skrevet

Har hatt stellematte på gulvet siden han begynte å snu seg.

Skrevet

Vi bruker ingenting. Har varmekabler på badet, så det er godt og varmt. Måtte slutte med stellebordet da han var 6 mnd, for det ble rett og slett farlig. Etter at han lærte seg å stå ble det skifting i stående og nå som han kan gå er det skifting gående ;o)

Skrevet

bruker stellematten rett på gulvet så har jeg ryddet utav ett skap på badet som jeg har bleier i og vaskekluter.klærne har jeg i komode på rommet hans

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...