Lille Filur Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 Jeg ser det er mange som skal stemme frp og jeg lurer på hva de gjør for å bedre barnehager, kollektivtransporten, skoler, fritidstilbud til barn/ungdom. Jeg har ikke lest noe om det og er derfor nysgjerrig. synes hjemmesiden deres er så rotete så jeg fant egentlig ikke noe om valgprogrammet for min bydel... hjelp meg noen!
Dronningen! Skrevet 20. august 2007 #3 Skrevet 20. august 2007 Her kan du lese litt mer.... Jeg fant det for deg, men jeg vil aldri stemme et slikt useriøst parti!
Lille Filur Skrevet 20. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 20. august 2007 Jeg lurer på hvorfor folk velger å stemme det, derfor vil jeg lese om partiet og deres valgsvada.. Mest sannsynlig blir det nok ikke det nei;o) Men hvordan er dette egentlig? Skal man stemme to ganger? HVa er fylkesmannvalg (eller hva det nå var det sto på den brosjyra..)
Lille Filur Skrevet 20. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. august 2007 Hadde vært fint å få linken der det står litt mer hehe
Lille Filur Skrevet 20. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 20. august 2007 ikke så mange her fra bydelen min ser jeg=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå