Gå til innhold

Bruker deres barn lue ute nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil at de skal ha på min 18 mnd gamle jente lue ute,tynn lue i barnehagen men hver gang jeg henter er hun uten lue =(

Er det rar m lue nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker lue på mini på 2 mnd, men ikke de andre to, synes ikke det er nødvendig, men uansett så bør du gi klar beskjed i barnehagen, det er DU som bestemmer hva hun skal ha på seg og ikke de...

Skrevet

vi har ikke hatt det på vår på 11 mnd nå. men begynner å bli kaldt snart, og da må lua på.

Skrevet

Jeg merker at jeg tar veldig fort på gutten min lue:) Når vi har vært i tilvenning på barnehagen, har han vært den eneste med lue (når jeg har vært der.) Vet ikke om de tar på han lue når jeg ikke er der. Men håper terskelen ikke er så høy. Lua er jo tynn..og han har aldri svettet i den når jeg har hatt den på han.

Gutten min er 19 mnd. De er jo fortsatt så, og mye varme "går" ut fra hodet. Så inni hodet mitt sier det seg selv at de bør ha lue om det ikke er varmt ute. Håper de i barnehagen også tenker sånn..:)

Du kan jo si ifra at du vil han skal ha lue på..

Skrevet

Brukar lue på minste som er 1 år, ikkje på storesøster på 2,5 år.

Skrevet

Nå har de jo vært mellom 17 og 21 grader her hver eneste dag i sommer da. Kanskje derfor jeg ikke har lue på. Fra 15 grader og kaldere er det nok lue ja:) Og ved vind osv

Skrevet

Det avgjør tempraturen ute. Har ikke på lue i 15 varmegrader. Starter så snart det blir sur vind og lavere temraturer.

Skrevet

Noen dager må vi bare bruke lue her,har ofte hatt kalde dager med sur vind.

Må dessverre se på temperatur og vind når vi kler på,ikke årstiden,snufs....

Vil flytte til varmere land :P

Skrevet

Nei..min sønn blir 2 og bhg personale hadde på han lue nå på torsdag og fredag, er kjølig og drag i luften...så jeg synes det var kjempefint.

Skrevet

Hmmm,håper lua er på i dag for det blåser så.

Hun får lett ørebetennelse

Skrevet

idag hadde jeg faktis en tynn strikkelue på lillegutt på 2år på tur i bhg,for jeg går i bhg,og det var kjøig ute,nettopp regnet,men nå er solen kommet frem så regner med de ikke har på han lue om de er ute,men gjør ikke noe at de har på han,for han er plaget med ørene sine.

Skrevet

Har ikke brukt lue siden mai/juni, men nå er det nok ikke lenge til den må på igjen.

Skrevet

Datteren vår bruker ikke lue enda, men så er hun jo over 3 år også da;) hehe..

Jeg er enig i at det er du som bestemmer hva barnet ditt skal ha på, men ofte skader det ikke å la de ansatte ibarnehagen ta noen avgjørelser. De er vant til å kle på mange barn om dagen til alle årstider, og er flinke til å vite hva som bør være på.

Selv spurte jeg ofte (gjør det innimellom enda) de ansatte i barnehagen hva jeg burde kle på jenta vår:)

Og så vil jeg bare påpeke en ting..... Man får da virkelig ikke ørebetennelse av å gå uten lue!!? Selv om det var dette vi lærte da vi var små;) hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...