Karoline's*mamma Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 Vi lura på hvilken av desse vognene vi skal kjøpe som vogn nr 2 for snuppa. Nokon som har erfaring eller tips å gje?
Ejlis Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 Hei Har faktisk begge vognene. (eller kanskje vi har y2k2?? vertfall den vendbare) Begge vognene er veldig kjekke! Vi bruker teutoniaen som sovevogn hos dagmamma og 123 en har vi hjemme. Syns at 123 er litt lettere og trille. God soveplass i begge vognene. Simo vognen er litt mer stabil syns jeg. Ville valgt den du har sterkest magefølelse for!!! Lykke til
Karoline's*mamma Skrevet 20. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. august 2007 Tusen takk for svar. Er veldig usikker på kva vogn eg synast er best. Eg går mykje tur, så kanskje teutonia er lettast å trille? Veldig usikker..
Ejlis Skrevet 20. august 2007 #5 Skrevet 20. august 2007 Syns 123 er lettest å trille, men Y2K er super i terreng. Har gått masse i terreng med min. Mye enklere med to hjul tett!!!
Karoline's*mamma Skrevet 20. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 20. august 2007 Hmm, ikkje lett å velge riktig vogn, nei. Fleire som kjenner til vognene og vil dele sin erfaring?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå