Gå til innhold

Simo 123 eller teutonia Y2K


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi lura på hvilken av desse vognene vi skal kjøpe som vogn nr 2 for snuppa. Nokon som har erfaring eller tips å gje?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Har faktisk begge vognene. (eller kanskje vi har y2k2?? vertfall den vendbare)

 

Begge vognene er veldig kjekke! Vi bruker teutoniaen som sovevogn hos dagmamma og 123 en har vi hjemme.

 

Syns at 123 er litt lettere og trille.

God soveplass i begge vognene.

Simo vognen er litt mer stabil syns jeg.

 

Ville valgt den du har sterkest magefølelse for!!!

 

Lykke til

 

Skrevet

Tusen takk for svar. Er veldig usikker på kva vogn eg synast er best. Eg går mykje tur, så kanskje teutonia er lettast å trille? Veldig usikker..

Skrevet

Har simo 123 og er fornøyd med den. :)

Skrevet

Syns 123 er lettest å trille, men Y2K er super i terreng. Har gått masse i terreng med min. Mye enklere med to hjul tett!!!

Skrevet

Hmm, ikkje lett å velge riktig vogn, nei. Fleire som kjenner til vognene og vil dele sin erfaring?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...