Susan*lillegutt og mini* Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 Har fått medisinering skjema fra bhg,som jeg og pappaen skal fylle ut. Men står at disse personene har lov å gi medisin til lillegutt: 1.... 2.... 3.... 4... altså bare 4 personer.. han har jo astma,og kan jo komme dager hvor de er blandet på tvers av avdelingene,slik at noen fra den andre avd må gi han (har vært å lært ALLE de ansatte om hvordan det skal gjøres,så alle skal kunne det) men hvordan skal jeg da skrive på hvem som kan gi han? Skal jeg feks.skrive de 4 faste på hans avd,også evt skrive på at er han i nærheten av de andre ansatte og trenger medisin,så får de lov av oss å gi han det,for de skal jo kunne det,også er det jo snakk om hvis de er på tur,nå er han også blandt de eldste på småbarns avd nå i år,og de er titt og ofte sammens med de på store avd.. og en ting til.. hva er et legemiddelkort? Står at oversikt over barnets medisinering finnes på vedlagt leemiddelkort? Jeg har bare skrevet et "brev" med antall doser,hvordan de skal gjøre det,og når han skal ha medisin,fikk skryt over at den var grei og oversiktlig,må jeg da ha dette legemiddelkorte..har ikke noe slik..bare respeten hvor doseringen står på,men den står også klistret på arisolen.. også er det slik at de som får ansvaret for medisineringen skal skrive under.. så er dette noe jeg skal ha kopi av,eller evt orginalen.. jeg som trodde medisineringsskjema hva der hvor de ansatte skulle skrive opp når og hvorfor han fikk medisin..er ikke det medisinerinsskjema..skal de ikke ha en slik oversikt i bhg..?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå