skifer Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 Tempen er fremdeles over CL siden før TR,ikke veldig høy,men jevnt 0,2-0,4 over CL. Jeg har ikke funnet noe EL og er på dag 21 nå. så veldig veldig sen. Så spekulerer veldig,hva betyr dette da. Kommer EL i det hele tatt denne pp,eller er det bare å vente på tanta,eller var kanskje ikke tantebesøket et tantebesøk alikevel? Tanken om at jeg kanskje er gravid har sneket seg inn,men da er jeg i så tilfelle flere uker på vei,for jeg har IKKE hatt EL nå,det er jeg helt sikker på,fikk neg test av ukjent merke for noen uker siden,men kastet jo den etter bare et par min,når ikke noe dukket opp med en gang. Og da forstår vel alle at jeg håååper den ukjente testen var en hyper Usensitiv sak!! Høres desperat ut eller..he he..vel vel.. jeg er vel forsåvidt det,lei av prøving hvertfall. Om jeg ikke er gravid,og om jeg har en ELfri syklus,så håper jeg hvertfall tanta snart kommer slik at ny pp kan begynne.. Fordi dette er sliiitsomt,dere vet vel hvordan det er ..håpe,tvile,håpe,tvile,forvirring.. Urk og arghhh..men jeg er ikke deppa lenger,kun frustrering det her.. Men en ting skal være sagt,selv om jeg har sagt det før og. Jeg gir meg ikke før spiren sitter,ikke søren!!!!!!!! Sånn ellers har jeg det faktisk veldig bra,skal starte opp med studiene igjen iløpet av uken,kanskje får jeg pelt meg en tur på Spenst også.. Ønsker dere alle en fortreffelig uke,full av positive symptomer og positive tester. Masse klemmer fra Skifer:)
evigoptimist Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 Hmmm, nei ikke lett å bli klok på skiferkroppen nå om dagen nei... Høres mystisk ut! Teste mer?? Her er det full rulle, med oppstart av nytt skoleår, ny klasse og nye utfordringer! KjempeGøy, men hektisk! Kobler av med lange gåturer i turløypa - det gjør godt for kropp og sjel=) Er forøvrig som regel på konstant symptomjakt, men nå har det vært så hektisk at jeg egentlig ikke har hatt tid til å kjenne etter - venter ikm i løpet av uka, og er foreløbig spottefri - et godt tegn=) (Kan egentlig ikke stole på møkkatanta lenger, så har ikke akkurat høye forhåpninger...) Ønsker ei god uke til deg også, skifer! klem
skifer Skrevet 20. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. august 2007 Ja skoleoppstart og start av seriekamper,her i huset går det i fotball,har netopp kommet hjem nå etter å ha tilbragt kvelden på sidelinja. Kommer til å sove meget godt i natt. Teste ja,hmmm,tenke på det litt. Håper evigoptimisten vår har magespire nå Lykketilklemmer Skifer
skifer Skrevet 21. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. august 2007 Fremdeles ingen endring,ikke antydning til EL og nå skal jeg vanligvis ha TR om 3 - 5 dager. Håper hun kommer da om jeg ikke skal ha EL denne pp. Kjedelig dette,kanskje jeg skulle tatt en test,men tror nok at den vil bli negativ,noe annet ville vært for utrolig,ja ja..får se,ingen ting annet å gjøre..vet jeg skravler fælt her inne om dagen,sortere tankene litt. Nå skal jeg tie til jeg har noe interessant å si(tror jeg..he he) Hilsen SkravleSkifer
jenkas69 Skrevet 21. august 2007 #5 Skrevet 21. august 2007 Hmm.. den kroppen din er jo ikke helt enkel å bli klok på... Sånn er det bare med kropper innimellom:) Må si jeg lurer litt på min egen innimellom også. Må bare si jeg er litt spent på om du tester snart... Rarere ting har skjedd enn uventete positive tester. Er den derimot negativ får vi bare krysse fingrene for at du snart kommer i gang med ny pp med ordentlig EL, så det blir fart i sakene igjen:) Hehe... vi får se hvor lenge du klarer å være stille da... Håper ikke det blir så lenge:) klem klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå