Gå til innhold

Oioioioioioiioioioiio!! Vi har bestemt oss for å .....

Anbefalte innlegg

Skrevet

...droppe prevensjon vi. *iiiiik* Og så bare se hva som skjer (og når). Ikke noe - "kjære, nå skal vi lage barn". Mer ta det som det kommer. Men det blir jo unektelig litt spennende å se da!

Har hatt "regnfrakken" på siden første fødsel for halvannet år siden, og noen hoppe-av-i-svingen-runder.....og en som aldri ble hoppet av også...hehe...så da tok vi oss i nakken i går, snakket ordentlig om vi kanskje bare skulle hoppe i det (hm..det var kanskje bad choice of words?). Vi hadde egentlig planer om å vente til snuppa var eldre, men nå har vi kommet fram til at det kanskje er bedre på en måte "samle" de to vi skal ha, så man ikke begynner heeelt på scratch når nr 1 endelig begynner å bli stor.

Hvordan er det å bli tobarns-foreldre?? Nå lurer vi fælt på åssen dette skal gå ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hihi,samme som her da.Tar det som det kommer.

Har IKM denne uka så spennende å se.Lillegutt er 18 mnd så fant ut at vi ikke ville ha altfor stort sprang.Selv om det egentlig var planen hehe

lykke til da=)

Skrevet

hehe...blir spennende ja :)

Syntes ikke det var så stor forskjell fra 1 til 2 barn, jeg. Men det kan jo ha litt med det å gjøre at de er ganske tette. 2 år og 3mnd mellom de.

-eneste jeg fikk gjennomført før nr 2 kom, var å få nr 1 bleietørr :)

-så ble det ikke like lett å få barnpi på 2 som 1...hehe

Skrevet

Hei og hopp!!

Jeg synes det gikk overaskende bra da andre mann kom til verden. Har to gutter på henholdsvis 4 1/2 år og litt over 2 år. Han eldste har alltid vært en aktiv krabat og har krevd litt mer enn da lillebror som har vært mer rolig. Han sov nesten hele tiden den første tiden og hadde det supert i vippestolen. Han kunne jeg legge fra meg overalt og han kosa seg med det. Så da fikk jeg liksom tid til eldstemann. Litt kjedelig var det da eldsten fant på litt hyss da jeg satt og ammet lillemann, men sånne ting er nok ganske så normalt.

Tøft synes jeg det har vært disse to årene, men mest pga av søvn og det å begynne helt på nytt med ny baby når man har fått er litt mer selvstendig barn i den eldste. Men nå er kjempestas med to gutter. De har masse selskap i hverandre, og ting blir bare bedre og bedre.!!!!:)

Lykke til!!

Skrevet

Så fine tilbakemeldinger, takk for svar :o) Lykke til til deg og Smash=) skal se du blir førstemann av oss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...