MissAntrop Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 Har sett på det fantastiske huset og har så utrolig lyst på det. Det er så perfekt på alle måter, så og si nytt, men.. Aberet er at det er så og si umulig å komme seg opp fra parkeringa til huset med barnevogn. Masse trapper opp dit.. Nå vet jeg ikke helt hva vi skal gjøre...
___ Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 Jeg ville vært betenkt. Hvis det er vanskelig å komme opp med barnevogn, hvordan blir det da med andre ting som skal ut og inn. Handleposer, ved, nye møbler osv? Et hus skal også vare i mange år. Hva om noen av dere blir dårlige til bens? Husk også på vinteren. Hvordan blir det å måtte måke de trappene om vinteren og ta seg opp og ned når de er isete? Tenk dere godt om i hvertfal. For meg ville bratte trapper vært en stor ulempe.
A4 Husmor.... Skrevet 20. august 2007 #3 Skrevet 20. august 2007 Forstår tankegangen til Poamin, men hvor lenge til kommer dere til å ha barnevogn? Hvor ofte kjøper dere ny møbler ol.? og til slutt... Tror du dere kommer til å flytte til noe annet med evnt. mindre hage når dere blir pensjonister? Min konklusjon er at jeg ville kjøpt huset, det er mange år mellom småbarnstadiet og pensjonsalderen. Lykke til med valget!
___ Skrevet 20. august 2007 #4 Skrevet 20. august 2007 Jeg er enig i at det med bæring ikke er noe uoverkomlig hinder, men jeg har en veninne som bor sån. De angrer veldig. Besøk av besteforeldre er nesten utenklig da de sliter med å komme opp, de bruker masse tid på å måke om vinteren og trappa er faktisk med å bestemmer hvordan huset inredes. Husk også at ulykker kan skje. Det er ikke utenkelig at noen brekker et ben eller får en mer alvorlig skade. Da er en sån trapp en ulempe. Huset kan jo være fint nok til at dere vil ha det likevel, bare lurt å være forberedt på hvordan det kan bli.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå