pandabjørn Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 og be om en ul for å se om det virkelig er ei jente i magen min hun sa på ordinær ul at hun var 90% sikker på at det var ei jente hun så..men jeg vil være 100% sikker hehe..
Måånestråle Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 Får man ekstra UL bare fordi man er nysgjerrig på kjønnet da? Trodde man måtte ha medisinsk grunn for å få ekstra UL'er jeg.
pandabjørn Skrevet 20. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. august 2007 jeg hadde 12 ul når jeg gikk med Sander jeg går privat hos jm og kan få så mange ul jeg vil faktisk... jeg er en av de heldige.. og ul viste tydelig at det var ei jente så da skal jeg kjøpe mere rosa klær fremover
Gjest Skrevet 20. august 2007 #4 Skrevet 20. august 2007 Oi så heldig du er men då mange ul =) Har vært på 2 jeg da, og må tilbake i uke 32 pga trangt bekken kanskje =) Gratulerer med ei lita tulle da... moro moro... =)
pandabjørn Skrevet 20. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. august 2007 ja jeg er heldig som får så mange ul...... jeg spurte jm i dag om jeg ikke kunne få ul for at hun skulle dobbelsjekke om det var ei jente i magen.... dette er min 3 ul har hatt 1 innvendig og 2 utvendig foreløpig.. huffda håper du klarer å føde normalt selv om du har trangt bekken da.. ønsker deg lykke til..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå