prøvekluten+3små Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 ...jeg har vokst ut av graviddongeribuksa miiiiii...er det virkelig sant! gidder liksom ikke kjøpe en ny heller nå når det er bare litt over syv uker igjen...så utgjort!
Vestlandske meierier A/S Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 hehe...samma her!! eller tre av de er for små og jeg har faktisk 11 uker igjen...jippi :/ JEg kan gå med de, men hater at ting strammer på magen, blir kvalm...
prøvekluten+3små Skrevet 20. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. august 2007 de funker enda fint når jeg står og går,men når jeg setter meg...*dååne* hadde det ikke vært for den stive dongerikanten nederst..baby blir jo tullete av det!
MissiCippi Skrevet 20. august 2007 #4 Skrevet 20. august 2007 Jeg flykter inn i joggebuksa mi så snart jeg er innenfor husets 4 vegger! Skikkelig deprimerende at de DIIIGRE buksene som jeg svømte i da jeg kjøpte dem faktisk er for små! Gruer meg til å prøve å trykke meg oppi noe etter fødselen......
*VINO_alle_gode_ting_er_tre* Skrevet 20. august 2007 #5 Skrevet 20. august 2007 Vi får trøste oss med at de buksene faktisk er ganske gode å gå med de første ukene etter fødselen, når magen ikke har kommet helt på plass igjen!
eggedosis Skrevet 20. august 2007 #6 Skrevet 20. august 2007 Jeg har 8 uker igjen og sliter med det samme! Babyen blir crazy og sparker og spreller som om den blir sint på meg. Nå er jeg nesten keen på kun å gå med en vid nattkjole uten undertøy som strammer.. (Kan jo ikke det - men jeg får klaustrofobi følelsen). Har ikke lyst til å kjøpe mer bukser nå, (alle er for små utenom en diiiger grå velur joggebukse fra H&M... Det er god! :0)
Gjest Skrevet 20. august 2007 #7 Skrevet 20. august 2007 Det har jeg gjort også! Har snekkerbukse som eneste dongeribukse nå om dagen! Håper og tror den passer litt etter jeg har født..greit med noe som ikke starmmer da..
prøvekluten+3små Skrevet 20. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 20. august 2007 oooh..hehhe,så bra det ikke er bare meg da..blir jo nesten deppa av å vokse ut av GRAVIDEBUKSENE..hvor skal dette ende liksom! ikke gidder jeg kjøpe ny heller nå som det er syv uker igjen...føles litt bortkasta..jeg har den fra hm som ikke er snekkerbukse jeg..skulle egentli ønske det ikke var en gravidebukse,for den satt så fint over rompa og hoftene..det gjør sjelden dongeribukser på meg synes jeg..menmen..får vel trekke i stretchbuksene de siste mnd;o)
Gjest Skrevet 20. august 2007 #9 Skrevet 20. august 2007 Om det er sånn gravidkant på buksa så går det an å brette den ned...
Gjest Skrevet 20. august 2007 #10 Skrevet 20. august 2007 noen tips om det skulle stå til: - det e myye salg nå, kjøpte en bukse til 80kr på lindex her om dagen.. har også vokst ut av en god del gravidbukser.. - hm har noen fantastisk deilige bukser som er mammabukser men som jeg tror jeg vil bruke en god stund etter fødsel også og i så fall til trening. Det er sånne "jazzbukser" i bomull som jeg bare kan brette ned magen på og dermed ser de ut som sånne strechbukser.. de kostet vel 198,- he he hadde virkelig ikke trodd gravidbuksene skulle bli for små - og det er ikke på rumpa men det er strikken på magen he he... godt d bare e 5 uker til termin..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå