Gjest Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 Å nei da, her teller bukse som kan spille fotball i. Ikke snakk om noe nye klær til første skoledag. Grrrrrrrrrrrr..........
Gjest Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 *ler* er ikke alene om det, sjøh ) Mine 2 gledet seg så innmari til skola, at de labbet til bussen, stygg tidlig Godt at hverdagen har kommet igjen, begynte å bli litt vel mye sutter og kjegling..... GO MÅRRÅN, feræstn Ska kok litt kaff nu, så bli ailt greit )
Gjest Skrevet 20. august 2007 #3 Skrevet 20. august 2007 Kaffen er ferdig, eldstemann er alltid tidlig ute her......................dratt for en tid siden og skolen begynner 9. Nr 2 her han hadde gått ut døra uten klær hvis han nå i hele tatt husket at han skulle på skolen......................så ja godt å komme tilbake til normalen igjen.................
prekæs Skrevet 20. august 2007 #4 Skrevet 20. august 2007 Tulla mi, på snart 15, var oppe lenge før mora si. Hun mener hun har en jobb å gjøre før skolestart, og brukte 1 og en halv time på badet. Men det er klart...vakrere vesen har aldri gått til 1.dag i tiende:)
Gjest Skrevet 20. august 2007 #5 Skrevet 20. august 2007 Hehehe.....husker selv den tiden, da en brukte 1-2 timer på badet, før en dro på skolen. AT' EN ORKET......vært mye bedre å soooooooove... )
ragna Skrevet 20. august 2007 #6 Skrevet 20. august 2007 her sitter jeg da, ikke har jeg skolebarn, ikke før om 1 år iallefall, men allikevel klarte jeg å bli rørt over alle de bittesmå 6 åringene som tuslet avgårde til sin første skoledag idag. ranselen var nede på lårene, og forventningsfulle smil var å skimte på dem alle. alt dette fikk jeg med meg da jeg leverte tulla mi til ordinær dag i barnehagen. jeg sier det igjen; FINNES DET EN SIPPEPILLE?? om ikke, kan noen være så greie å ta patent og bare finne den opp? slik at jeg har den klar i veska (som jeg aldri bruker) om 1 år? så slipper jenta mi å skjemmes på sin første skoledag?
Gjest Skrevet 20. august 2007 #7 Skrevet 20. august 2007 Å kjære vene....haha Men for all del IKKE grin til neste høst da lisja begynner i 1!! Vent til du evt kommer til bilen..... )
ragna Skrevet 20. august 2007 #8 Skrevet 20. august 2007 jeg vet!! herregud, skjemmes og gremmes over meg selv ja! men trøster meg med at jeg iallefall klarte å holde tårene tilbake ved første barnehagedag (iallefall til jeg kom i bilen) det får være ett mål å jobbe seg mot til neste år ;D
rødblåoggrønn Skrevet 20. august 2007 #9 Skrevet 20. august 2007 jeg har også grått i dag!! På vei til barnehagen.. :-) skikkelig irriterende egentlig.. måtte ta på meg solbrillene selv om det overhodet ikke er sol. Hvis ikke hadde vesla lurt gitt... hihihi
Gjest Skrevet 20. august 2007 #10 Skrevet 20. august 2007 Dere altså..... ) hmmm må mangle noen spes. "mors-hormoner", jeg.....
Gjest Skrevet 20. august 2007 #11 Skrevet 20. august 2007 Ha ha du har div hormoner i kroppen da..................... da griner man av ingenting hihihi
rødblåoggrønn Skrevet 20. august 2007 #12 Skrevet 20. august 2007 Jeg ble skikkelig, skikkelig, skikkelig forbanna for at Ikea ikke hadde åpent i går... Har det noe med hormoner å gjøre også..?? Fniiiiiiz.. ja, det sier jeg nå!! Hihi
ragna Skrevet 20. august 2007 #13 Skrevet 20. august 2007 du får utnytte hormonene dine fru blåm, ring til Ikea og forlang søndags-åpent! det vil gagne oss alle. fniiiis
Gjest Skrevet 20. august 2007 #14 Skrevet 20. august 2007 Nei da, det sier bare litt hvor hissig du er he he he he=)
rødblåoggrønn Skrevet 20. august 2007 #15 Skrevet 20. august 2007 Takk......... Det er åpent i dag!! :-))) Men hvorfor bare en -1- time med barnepass??? Det er jo aaaltfor lite!?! Får jeg noen på nakken når jeg sier det ...?
ragna Skrevet 20. august 2007 #16 Skrevet 20. august 2007 legg det inn på skravle! do it do it do it! blod blod! fniiiis.
Gjest Skrevet 20. august 2007 #17 Skrevet 20. august 2007 På ikea tenker du, he he du får overhøre når de roper i høytaleren på deg etter to timer da vet du og unnskylde deg med at du har mye veske i øra pga svangerskap og glemmer tiden ofte............................... godkjent unnskyldning mener jeg da og man krangler ikke med de på tjukka.....=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå