Gå til innhold

Sære barn................./(&/)=(()

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å nei da, her teller bukse som kan spille fotball i. Ikke snakk om noe nye klær til første skoledag.

Grrrrrrrrrrrr..........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*ler* er ikke alene om det, sjøh :))

Mine 2 gledet seg så innmari til skola, at de labbet til bussen, stygg tidlig ;) Godt at hverdagen har kommet igjen, begynte å bli litt vel mye sutter og kjegling.....

GO MÅRRÅN, feræstn :) Ska kok litt kaff nu, så bli ailt greit ;))

Skrevet

Kaffen er ferdig, eldstemann er alltid tidlig ute her......................dratt for en tid siden og skolen begynner 9. Nr 2 her han hadde gått ut døra uten klær hvis han nå i hele tatt husket at han skulle på skolen......................så ja godt å komme tilbake til normalen igjen.................

Skrevet

Tulla mi, på snart 15, var oppe lenge før mora si. Hun mener hun har en jobb å gjøre før skolestart, og brukte 1 og en halv time på badet. Men det er klart...vakrere vesen har aldri gått til 1.dag i tiende:)

Skrevet

Hehehe.....husker selv den tiden, da en brukte 1-2 timer på badet, før en dro på skolen. AT' EN ORKET......vært mye bedre å soooooooove... ;))

Skrevet

her sitter jeg da, ikke har jeg skolebarn, ikke før om 1 år iallefall, men allikevel klarte jeg å bli rørt over alle de bittesmå 6 åringene som tuslet avgårde til sin første skoledag idag. ranselen var nede på lårene, og forventningsfulle smil var å skimte på dem alle. alt dette fikk jeg med meg da jeg leverte tulla mi til ordinær dag i barnehagen.

jeg sier det igjen; FINNES DET EN SIPPEPILLE?? om ikke, kan noen være så greie å ta patent og bare finne den opp? slik at jeg har den klar i veska (som jeg aldri bruker) om 1 år? så slipper jenta mi å skjemmes på sin første skoledag?

Skrevet

Å kjære vene....haha

Men for all del IKKE grin til neste høst da lisja begynner i 1!! Vent til du evt kommer til bilen..... :))

Skrevet

jeg vet!! herregud, skjemmes og gremmes over meg selv ja! men trøster meg med at jeg iallefall klarte å holde tårene tilbake ved første barnehagedag (iallefall til jeg kom i bilen) det får være ett mål å jobbe seg mot til neste år ;D

Skrevet

jeg har også grått i dag!! På vei til barnehagen.. :-)

skikkelig irriterende egentlig.. måtte ta på meg solbrillene selv om det overhodet ikke er sol. Hvis ikke hadde vesla lurt gitt... hihihi

Skrevet

Dere altså..... ;)) hmmm må mangle noen spes. "mors-hormoner", jeg.....

Skrevet

Ha ha du har div hormoner i kroppen da..................... da griner man av ingenting hihihi

Skrevet

Jeg ble skikkelig, skikkelig, skikkelig forbanna for at Ikea ikke hadde åpent i går... Har det noe med hormoner å gjøre også..??

Fniiiiiiz.. ja, det sier jeg nå!! Hihi

Skrevet

du får utnytte hormonene dine fru blåm, ring til Ikea og forlang søndags-åpent! det vil gagne oss alle. fniiiis

Skrevet

Nei da, det sier bare litt hvor hissig du er he he he he=)

Skrevet

Takk......... Det er åpent i dag!! :-))) Men hvorfor bare en -1- time med barnepass??? Det er jo aaaltfor lite!?! Får jeg noen på nakken når jeg sier det ...?

Skrevet

legg det inn på skravle! do it do it do it! blod blod! fniiiis.

Skrevet

På ikea tenker du, he he du får overhøre når de roper i høytaleren på deg etter to timer da vet du og unnskylde deg med at du har mye veske i øra pga svangerskap og glemmer tiden ofte............................... godkjent unnskyldning mener jeg da og man krangler ikke med de på tjukka.....=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...