MissAntrop Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 Reiser på ferie neste uke, men har begynt å bekymre meg for transporten fra flyplass til feriestedet.Skal reise i 1 1/2 t med buss fra reiseselskapet, men det er ikke mulighet for å sikre barna ombord, babyen vår må sitte på fanget. Er dette virkelig trygt??? Er så bekymret...
MissAntrop Skrevet 20. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. august 2007 Men der ligger de i vogna - og jeg har aldri kjørt så langt med buss her hjemme før. Dessuten er kanskje veiene der dårligere og folk mer agressiv i trafiken.... Skal til Kreta.
Gjest Skrevet 20. august 2007 #4 Skrevet 20. august 2007 Det går veldig bra. Ikke lokal buss du skal med, men reiseselskapet sin buss. De må ta det med ro!
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 20. august 2007 #5 Skrevet 20. august 2007 Jeg tenker også på dette. Fikk tips fra reiseselskapet om å ha baby i babybjørnen. Eller du kan jo ta med bilsetet hvis baby er så liten at du har et sånt "løst" bilsete som kan festes med sikkerhetsbelte. Men har disse bussene sikkerhetsbelte forresten...?
MissAntrop Skrevet 20. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 20. august 2007 Nei, de hadde ikke sikkerhetsbelte, jeg ringt og spurte.. hmm...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå