Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 Mister så syyykt mye hår!!! Hvor lenge skal dette pågå? Jeg har ganske tykt hår, men nå tynnes det virkelig ut. Finner hår i bleien til lillegutten og overalt! Tror jeg skal klippe meg, for de laange hårstråene er virkelig irriterende.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 20. august 2007 #3 Skrevet 20. august 2007 OG det gror ut igjen =)
Anonym bruker Skrevet 20. august 2007 #4 Skrevet 20. august 2007 Mistet hår i nesten 7mnd jeg. Hadde også kjempelangt hår, men måtte ta turen til frisøren og klippe godt over 30 cm av håret fordi de jeg bor med ble så lei av de lange hårene overalt. Men det vokser ut igjen:)
Gjest Skrevet 20. august 2007 #5 Skrevet 20. august 2007 Jeg har røytet i ca 3-4 mnd med de to andre før det gav seg, er veldig vanlig dette her, men ikke noe gøy... :-( Venter egentlig bare på at jeg skal begynne å røyte igjen nå jeg, mini er jo passert 2 mnd. Men som hun over sier, det gror ut igjen! Og da kommer den morsomme "pinnsvinsfasen" hvor man har masse små hårstrå som står rett opp over hele hode, hehe...
Gjest Skrevet 20. august 2007 #6 Skrevet 20. august 2007 og ps, jeg hadde langt hår nå, men har netopp klippet med skulderkort pga at jeg vet jeg kommer til å røyte snart, orker ikke laaaange hår over alt.
mimmi`80 - 07 & 09 Skrevet 20. august 2007 #7 Skrevet 20. august 2007 det samme skjedde med meg. Jeg gjorde ingenting annet enn normalt. Fikk vite at det var hormoner og derfor ingenting å gjøre med. Plutselig en dag mistet jeg mindre og mindre hår. Nå 7,5 mnd etter fødsel mister jeg ikke mer hår enn normalt og håret mitt er like tykt som det altid har vært. Men enig med deg, at lange hår OVERALT er skikkelig irriterende.
Gjest Skrevet 20. august 2007 #8 Skrevet 20. august 2007 Samme her, det er helt freak show på badet etter hver gang jeg har dusja! Vil klippe meg jeg også, men har ikek helt penger til det denne mnd...
*ønsker nr 2* Skrevet 20. august 2007 #9 Skrevet 20. august 2007 jeg og-- røyta mye før syntes jeg, nå er dte jo ekstremt! :s
Anonym bruker Skrevet 20. august 2007 #10 Skrevet 20. august 2007 ja vi blir en gjeng med ammende skinheads:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå