Gå til innhold

Jeg blir jo helt skallmann her!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mister så syyykt mye hår!!! Hvor lenge skal dette pågå? Jeg har ganske tykt hår, men nå tynnes det virkelig ut. Finner hår i bleien til lillegutten og overalt! Tror jeg skal klippe meg, for de laange hårstråene er virkelig irriterende.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spis B-vitaminer

Skrevet

OG det gror ut igjen =)

Skrevet

Mistet hår i nesten 7mnd jeg. Hadde også kjempelangt hår, men måtte ta turen til frisøren og klippe godt over 30 cm av håret fordi de jeg bor med ble så lei av de lange hårene overalt.

Men det vokser ut igjen:)

Skrevet

Jeg har røytet i ca 3-4 mnd med de to andre før det gav seg, er veldig vanlig dette her, men ikke noe gøy... :-( Venter egentlig bare på at jeg skal begynne å røyte igjen nå jeg, mini er jo passert 2 mnd. Men som hun over sier, det gror ut igjen! Og da kommer den morsomme "pinnsvinsfasen" hvor man har masse små hårstrå som står rett opp over hele hode, hehe...

Skrevet

og ps, jeg hadde langt hår nå, men har netopp klippet med skulderkort pga at jeg vet jeg kommer til å røyte snart, orker ikke laaaange hår over alt.

Skrevet

det samme skjedde med meg. Jeg gjorde ingenting annet enn normalt. Fikk vite at det var hormoner og derfor ingenting å gjøre med. Plutselig en dag mistet jeg mindre og mindre hår. Nå 7,5 mnd etter fødsel mister jeg ikke mer hår enn normalt og håret mitt er like tykt som det altid har vært.

Men enig med deg, at lange hår OVERALT er skikkelig irriterende.

Skrevet

Samme her, det er helt freak show på badet etter hver gang jeg har dusja! Vil klippe meg jeg også, men har ikek helt penger til det denne mnd...

Skrevet

jeg og-- røyta mye før syntes jeg, nå er dte jo ekstremt! :s

Skrevet

ja vi blir en gjeng med ammende skinheads:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...