casiha Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 Har di 2 siste dagene kjent ganske mye press ned mot "musbeinet".Vil det si at babyens hode fester seg.Siste kontroll sa jordmor at barnet lå med hodet ned,men at det ikke var festet enda. Leste her inne en plass at noen kan merke det ved at barnet sparker i ribbeina,noe som jeg har følt lenge.Er så øm i ribbeina på høyre side at jeg nesten ikke tørr hoste eller flire.Har at en del vondt i magen.Å di siste dagene har jeg hatt vondt når jeg har hatt kynnere,magen har vært hard og jeg har fått en følelse av kvalme,har også bynt å kaldsvette.Dette har vart i opptil 30 min før det har git seg.Og av å til vært skikkeli øm i korsryggen å nedover lårene.Er i uke 33. Noen her inne sier at kynnere ikke skal gjøre vondt,mens andre igjen sier at man ska bare ta det med ro så lenge di ikke kommer regelmessig med korte mellomrom.Blir litt forvirret av dette. Skal til jordmor på onsdag,får sikkert svar da,men hadde vært fint å få svar fra noen her inne som kanskje har det likedan eller vet hva dette er.
Gjest Skrevet 20. august 2007 #3 Skrevet 20. august 2007 Jeg er også i uke 33 og har det på samme måte. Jeg venter barn nr 4. Har fått beskjed om at barnet ligger med hodet godt nedi bekkenet. Kjenner det som stikkinger og noen ganger intens smerte når han beveger seg i magen. Akkurat som om han holder på å falle ut. Spurte JM om det og det er helt normalt! Har også ganske så sterke kynnere,har hatt det siden uke 17. Noen ganger er de regelmessige( 8-15 min mellom hver),men det har gitt seg igjen. Dette er også helt normalt. Noen kjenner ikke kynnerne,men jeg syns mine er vonde! Så det er sikkert forskjellig fra person til person. Lykke til hos JM på onsdag )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå