slitelita er mamma til 3!!:) Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 flere som har kjøpt denne? der er lys som skal gå rundt oppi taket,men våres er så svakt lys på at man ser nesten ikke noe i taket uansett hvor mørk det er i rommet..er deres også slik eller må jeg stikke å klage?har ikke kvitteringa,så det er jo ganske typisk...
En gullgutt og snart ei tulle! Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 Min har ganske sterkt lys, så det er mulig det er noe i veien med din..?
julaugmamma Skrevet 20. august 2007 #3 Skrevet 20. august 2007 Jeg hadde en fisher price-uro sist, ikke rainforest. Mener å huske at jeg kunne dimme belysningen da. Svakt lys og mye lys. den jeg har er tre år gammel. Kan det være noe der? Verd å sjekke før du hører med butikken, mener jeg.
MissBenz Skrevet 20. august 2007 #4 Skrevet 20. august 2007 Jeg har kjøpt den, det må være HELT mørkt for å kunne se noe... Når det er det så vises det ganske godt...
slitelita er mamma til 3!!:) Skrevet 20. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. august 2007 både jeg og samboeren har prøvd alle knappene...lyset er enten av eller på såvidt vi har skjønnt d...på esken ser no det ut som det er voldsomt mye lys,så hvis det skal vær slik som vår er,er det ganske missvisende...for vi har igjen persiennene og gardiner i tilegg og lukket dør, og ser bare såvidt noe greier oppi taket,ingen baby kan se det vertfall..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå