coscos Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 Min lillegutt sover så søtt nå (men er akk så forkjølet, stakkar), så benytter anledningen til å spørre dere kloke mammaer om en anbefaling på en god reisetrille. Det jeg trenger er en som er liten og lett (eller i hvertfall blir liten når den er sammenslått), hvor ryggen kan legges helt flat og således egnet til en liten baby på 4 måneder. Men, ønsker litt komfort, slik at den har litt støtdempere, og ikke humper altfor mye, har kalesje/solbeskyttelse og at man kan kjøpe til regntrekk/fottrekk dersom ikke det følger med. Har hørt at MacLaren techno XT skal være bra. Men leste at det finnes også en annen type, XLR, som går til barnet er 29 kg. Er denne mye bedre? Evt. finnes det andre typer som dere har erfaring med og kan anbefale? Noen som kjenner til triller fra Acta Graco? Vi har et slikt bilsete, så hadde vært greit å kunne klikke det på en trille.
Gjest Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 Vi har babydan sin og er veldig godt fornøyd med den. God kalesje, liggekomfort og kan brukes opp til 23 kilo. Lett å folde sammen og det følger med regntrekk. Kostet vel 1200 kr sånn ca.
Plutseliten :) Skrevet 20. august 2007 #3 Skrevet 20. august 2007 Vi kjøpte en vogn før Spaniaturen.En babycomfort vogn,3-hjuling med luftdekk.Lett og utrolig god å trille,ryggen kan legges helt ned,det fulgte med regntrekk og fotpose.Den kostet 2500,- på Babykos. Vi hadde en graco trille....den anbefaler jeg ikke,ustø og vinglete og kunne best bare trilles på kjøpesenter....og flyplassen:)
gammel røy Skrevet 20. august 2007 #4 Skrevet 20. august 2007 Vi har lett overalt etter en som er lett å maøvrere. Jeg har bestilt reistrillen Polo fra Bassonbaby- den er trehjuling med vendbart forhjul og har god fjering- stor kalesj (full liggestilling). Jeg har bestilt den gjennomen av de norske butikkene som fører Bassonbaby. Koster ca. 1200 og veier ca. 9 kg. De har en fin en til 6 kg. også, men jeg tviler på at den har full liggestilling. Dersom du er interessert gå til www.bassonbaby.dk og se i sommer-høst katalogen. Finnes på side 22. Det er relativt enkelt å finne de norske butikkene som fører bassonbaby ved å se på sidene deres. Jeg ringt nærmeste butikk og de bestilte samme dag (i dag) og jeg skal få den neste uke.
coscos Skrevet 20. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. august 2007 Takk for tilbakemeldinger. Dette her var ikke lett. Virker som om alle har forskjellige meninger. Jeg får ta meg en tur til diverse butikker å teste ut de modellene dere anbefaler, så får vi se hva vi ender opp med :-)
peonererfine Skrevet 20. august 2007 #6 Skrevet 20. august 2007 Kan anbefale MacLaren på det varmeste. Har bare erfaring med den modellen som heter Quest. Kjempelett, lett å slå sammen, bra kvalitet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå