Gå til innhold

Babyen min har så vondt i magen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Babyen min på 5 uker har fryktelig vondt i magen sin, og hun har ikke hatt avføring på et døgn. Og sist avføring hadde gressgrønn farge... Noen som har noen erfaringer??? Får så vondt av henne når hun har vondt... og tenker litt på det at hun ikke har bæsja på en liten stund, og at fargen på den siste var så "rar"... har tenkt til å ringe helsestasjonen, men de har ikke oppe ennå... Så tenkte på om noen av dere har noen erfaringer...

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får hun mm er det ingen fare om hun ikke har avføring hver dag. Og alle "farger" på bæsjen er normalt.

Om hun får mm kan det være noe du har spist/drukket som gjør at hun har vondt i magen. Melk, sjokolade, kål, taco.... Det kan være flere ting. Da må du prøve å tenke etter hva du kan ha spist/drukket som kan være grunnen

Får hun mm og er hard i magen kan det være lurt å gi litt malt i melken hennes. Ikke uvanlig med grønn bæsj da heller.

Skrevet

Ok takk:)

Jeg måtte gi henne et par måltider på lørdag med mme, for puppene mine var så såre at jeg ikke klarte å amme... Tror det er det hun har vondt av... Huff får jo så vondt av disse små, nåe de har så vondt og bare skriker... Stakkar... hehe:)

Skrevet

Gi henne en spiseskje med sukkervann.

Kok opp 1 dl vann med 1 ss sukker og kjøl av. Skal virke smertestillende =)

Skrevet

Okay:) Ja kanskje jeg skal prøve det:)

Takker for svar:)

Ringte også helsestasjonen og hun sa det var ganske normalt, og at jeg ikke trengte å bekymre meg... Er rart med det førstegangs mamma vet dere... hehe:)

Men igjen, takker dere for svar:)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...