Gå til innhold

Noen andre som er våkne nå ? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjeder meg jeg..skulle ha lagt meg for lenge siden..Skal egentli stå opp klokka 07.30 :P men bare døgner...hehe....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eg er vaken!!!! skulle stått opp ca halv 9 idag men har ikke såvet mer en 1-2 timer i natt!

Skrevet

Er våken jeg også:-).Har fått eldste gutten av gårde påførste skuledag på videregående. Han er nokså spendt:-).

Skrevet

hehe;) det kan eg tenke meg.. blir kjekt det. =)

Skrevet

jepps!! Jeg har vært oppe siden 04.30, er høøøøy på kaffe og klar til å ta med den ufødte på sparketest :-)

Skrevet

Jeg er våken. 1 dag i ny jobb i dag.. Er spent.

Skrevet

åh, lykke til i ny jobb da;) eg skal på ul idag!!! :S skikkelig spent!

Skrevet

juhu janne!! Ka ti skal du på ul??

Skrevet

Miss L:

skal være der halv 11.. ;)

sparketest idag? på stord då?

Skrevet

jepp jepp... hall 1... Tenkte eg skulle te ul eg, men neida! Vil måla dinna svære babyen, men da e da visst ingen så bryr seg om å jera... Forståeligt. Ikkje dei så må kneppa da ut...Grrrr!!

Skrevet

Janne88: Takk for det. Er litt spent må jeg si, men alle er nye så jeg tror det skal gå bra. :o)

Skrevet

Jeg er våken=) Har fri idag og venter på at gubben skal komme hjem med graviditets test til meg=)

Skrevet

Miss L:

hehe. har du stor baby? trur min e veldi liten. men e da eg skal finna ut idag. magen harikkje vokst på øve 1 mnd.. så jm va bekymra :S men men. det skal nok gå bra..

hehe. sant. e nok berre du så skal pressa den ut;p hihi.. kossen e formen din da?

Skrevet

Jeanette:

går nok bra da;) da er du ikke den eneste som er ny=) hehe.

Skrevet

åååå... spennende!!!

Krysser fingrer, tær, pupper og tenner for at det klaffer!!! XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXxx

Lykke til med testen!

Skrevet

Formen?? Eg e møkk drita lei!!!! Svære å tonge å humørsjuke te tusen... Rett å slett ikkje kjekke å vara me trur eg... hehe..

Skrevet

offdå. hehe. e gla eg ikkje e så store endo. hihi.. :P

Skrevet

Takk Miss L *HØYGRAVID*=) Håper det klaffer nå ja. Er 2-4 dager siden ikm. Har syklus på 43-45 dager så er litt vanskelig å si. Men håper den sitter nå. For er så utrolig lenge å vente=P

Skrevet

endo?? Du e jo snart ferdige jenta... Du blir sikkert ikkje nåke større...

Skrevet

Hei Anicol*3pp* Venter på en spire!

For meg ser det ut som om det har klaffet for dere og ang kjønn tror jeg du har el lita tulle i magen..... for jeg ser en del rosa babytøy. Hadde vært morro å få tilbake mld=)))))

Lykke til.......

Klem fra

Krin

Oi=) Håper så inderlig det stemmer=)

Skrevet

hehe. eg håpe eg blir litt større... sleppe så mangen ul då. e 6 gangen eg skal idag...

Skrevet

da e streng tatt berre urettferdigt!!!! Dritn alså, eg og vil!!!!

Skrevet

hehe. e kjekt på ul, men begynne å bli lei av å reise til stord heila tio! hehe.

Skrevet

forresten... vil ikkje komma å leka me oss på da nya forum'e så eg har lagd vel??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...