MrsKrissyMammaTilMatilde Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 Ja, faktisk;) Slutta da jeg fant ut at jeg var gravid!!! Hadde aldri trodd jeg skulle klare det..
Rosalie Skrevet 20. august 2007 #3 Skrevet 20. august 2007 Sluttet helt 3 dager etter at jeg fant ut at jeg var gravid. Er ganske stolt over det siden jeg var stor røyker 20-25 sigaretter om dagen ;-(
Anonym bruker Skrevet 20. august 2007 #4 Skrevet 20. august 2007 klarte å la være leeeeenge, men har tatt meg en - to hver dag nå siste to mnd... ingenting jeg er stolt av, men det var verre enn jeg hadde trodd å legge fra seg den siste røyken.....
smågodt prinsessa Skrevet 20. august 2007 #5 Skrevet 20. august 2007 slutta samme dagen jeg fikk vite jeg var gravid.,.. veeeldig stolt av det, har prøvd å slutte mange ganger før, men har ikke hatt den rette motivasjonen før nå! det gikk veldig veldig bra i begynnelsen.. men kjenner at røykesuget kommer mer og mer til mer terminen nærmer seg!! men skal gjøre alt jeg kan for å ikke begynne å røyke igjen etter jeg har født. Hååååper jeg klarer å holde meg!! Men skal ikke se bort ifra at jeg tar meg en røyk når jeg går på fest...er nesten uungåelig det.
Gjest Skrevet 20. august 2007 #6 Skrevet 20. august 2007 jeg sluttet også da jeg fant ut jeg var gravid - overrasket over hvor lett d faktisk var. Nå har jeg ikke lyst på røyk lenger i det hele tatt og HÅÅÅÅÅÅPEr å holde meg når babyen er ute og etter amming og slikt. Men jeg skjønner godt at noen har vanskeligheter med å slutte - jeg var så "heldig" å ha mye kvalme i starten noe som minsket lysten KRAFTIG..godt kvalmen er godt for noe
Audacious Angel Skrevet 20. august 2007 #7 Skrevet 20. august 2007 Var helt røykfri 2 uker etter at jeg fant ut at jeg var gravid igjen. Samme sist gang. Var bare så utrolig dum at jeg begynte igjen da snuppa var 10 mnd og jeg var ferdig med amming. Ikke begynn med festrøyking igjen jenter, det sklir som regel ut. Håper jeg klarer meg denne gangen!
Anonym bruker Skrevet 20. august 2007 #8 Skrevet 20. august 2007 nei dessverre...var så sikker på at den dagen testen viser positivt så tar eg meg en siste røyk, men så enkelt har det ikke vært.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2007 #9 Skrevet 20. august 2007 Ja, har holdt meg en god stund nå, men har aldri tenkt så mye på røyk som jeg har denne gangen. Har slutta før uten å være gravid, og tenkte mindre på røyk da. Nå gleder jeg meg til å ta en røyk igjen, selv om jeg ikke skal begynne fast.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2007 #10 Skrevet 20. august 2007 Klarte å slutte helt i uke 28, det ble bare mindre å mindre godt. Mer å mer bevegelser fra magen, å dårligere samvittighet for hvert trekk.. Sist sluttet jeg automatisk, men så lett skulle det ikke være denne gang av andre årsaker, men har endelig klart det:) Lykke til dere som ennå strever det er ikke lett... Tenker på dere..
Suturtang Skrevet 20. august 2007 #11 Skrevet 20. august 2007 Jeg sluttet 01.01.07.Fant ut at jeg var gravid 2 uker etter på.Så det passet veldig fint!
Anonym bruker Skrevet 20. august 2007 #12 Skrevet 20. august 2007 jeg trappa ned til en - to med en gang jeg ble gravid så har jeg slutta helt og ikke tatt en røyk siden ca femte mnd
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 20. august 2007 #13 Skrevet 20. august 2007 JA ) Denne gangen klarte jeg det. Sluttet i uke 6. Var veldig kvalm, så det hjalp på! Klarte det ikke sist jeg var gravid, så jeg vet alt om dårlig samvittighet og følelsen av å være mislykket...Røykte ca 3 for dagen da. Tenker mye på røyk, og gleder meg til den dagen jeg sitter på terrassen med en pærecider og en røyk i hånden og en baby i voggen sin ) Forhåpentligvis smaker den røyken drit. Skal uansett gjøre det jeg kan for ikke å røyke til hverdags. Tror faktisk jeg klarer det denne gangen )
3+1=4 071107fødeklar Skrevet 20. august 2007 #14 Skrevet 20. august 2007 slutta på dagen da jeg vart gravid med første og har enda ikke begynt igjen.. min 1 kom til 13 juli så jeg har da vært røykfri i 1 år og 10mnd:-)
velsignet med to Skrevet 20. august 2007 #15 Skrevet 20. august 2007 Jeg slutta når jeg testa positivt. Greide ikke å slutte sist jeg gikk gravid og det gikk ikke rette veien, så det var vel en av grunnene til at jeg slutta så lett denne gangen. Men blei også forferdelig kvalm og dårlig av røyklukt nå så det hjalp godt Men kjenner suget mer og mer nå mot slutten, håper jeg greier å la vær å begynne igjen...
Gutt i magen! Skrevet 20. august 2007 #16 Skrevet 20. august 2007 Sluttet når jeg fikk vite at jeg var gravid!
Anonym bruker Skrevet 20. august 2007 #17 Skrevet 20. august 2007 jeg røyka ikke, men snuste.. jeg slutta 2 uker etter jeg fikk vite jeg var gravid. var litt spesielt da vi ikke var forbredt på å bli gravide.. ikke helt planlagt med andre ord;) men motivasjonen min er, som jeg enno holder, å ta meg èn pris etter han har kommet ut.. det skal jeg klare.
Ladybug~N&E Skrevet 20. august 2007 #18 Skrevet 20. august 2007 uff.. jeg må være den fæleste mammaen i verden... jeg har enda ikke klart å slutte..... 3uker til termin. jeg er ufyselig og jeg vet det.. og det vet alle andre også. skulle gjerne gitt meg selv en tupp i ræva men jeg får ikke foten opp dit.
linda87<3 Nathalie 5/9<3 Skrevet 21. august 2007 #19 Skrevet 21. august 2007 Sluttet samme dag som testen viste to streker Kommer ikke til å begynne igjen, jeg er ganske nøye da det gjelder røyking rundt barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå