Gå til innhold

Overtids jenter!!


Me&Minime

Anbefalte innlegg

Lurer egentlig bare på hvordan det går med dere.. Vet det er noen som har gått ganske lenge nå, skjer det noe eller?? Er syv dager over i morgen, og må innrømme at jeg blir til tider litt motløs og veeeldig utålmodig.. Noen som vet hvor lenge man må gå før fødselen blir satt igang kunstig?? Jeg har vært helt frisk og er det enda, ingen spes plager, blir man henvist til overtidskontroll på sykehus da??

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei.

jeg er 8 dager på overtid nå. Har også vært helt frisk og fin hele svangerskapet.. var heldig med sist svangerskap også.

Jeg skal på kontroll til legen i dag (mandag) og da skal han bestille time til overtidskontroll på sykehuset til fredag, og dersom prinsen ikke har kommet til mandag, så blir det hele satt igang.. her er i alle fall max. grensen 15. dager.. var det jeg gikk over sist gang også, men da kom hun av seg selv, men det var bare så vidt.. hehe

 

lykke til...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, da skal jeg jammen meg ha en overtidskontroll oxo:) Har en litt vanskelig lege, han mener at det er helt normalt og gå tre uker over termin.. Men har jo hørt mange skrekk historier om de som har gått for lenge og både mor og barn er blitt syke.. Så må være litt frøken streng med legen idag da tror jeg:) Tusen takk for opplysningene;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 8 dager over idag, og LEI!!!!

Skal på vanlig kontroll hos legen idag, og regner jo med alt er bra. Har time til overtidskontroll på sykehuset neste mandag, men DEN håper jeg virkelig at jeg slipper..... NEKTER å gå en uke til.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

3 dager over tiden i dag, men regner med at det ikke skjer noe på en stund.

 

Skal på overtidskontroll hos jordmor en uke etter termin, og da sender hun henvendelse til sykehuset for igangsetting, normalt to uker etter termin. Synes ikke vi skal tvinges til å gå lengre enn to uker over, jeg. Dette er slitsomt nok! Hadde gitt mye for å sove flere timer sammenhengende.Og jeg blir litt sliten rent mentalt/psykisk av å kjenne etter om det skjer noe...

Er også litt "redd" for hvor stor veslejenta i magen rekker å bli før hun kommer ut.. to uker over termin bør jo holde.

 

Lykke til til alle overtidsdamene:-) Godt at vi er flere som deler skjebne.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 dager overtid i dag, men tegningsblødning i dag tidlig:) På sykehuset her er det 12 dager som er grensen for overtid. IKKE finn deg i tre uker!!! Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 dager på overtid jeg.. Nå er jeg lei!! Har gått to uker overtid med mine to forrige også. Er så urettferdig, hehe.

Hadde håpet denne gang å få i "normal" tid.

Lykke til dere andre også. Håper vi får snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er dessverre fortsatt her jeg, 10 dager over idag...... ti LANGE dager... nå har jeg gitt opp håpet om at han skal komme av seg selv... snufs..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 dager over, og livmorhalsen er umoden... Ble sjekket i går. Her blir det å smøre seg med tålmodighet, og gode forslag for å få dagene til å gå mottas med takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også 1 dag over.. Vondt i magen og ryggen men tør ikke håpe på noe:( Har vært sånn i flere uker nå av og på, men synes det siste døgnet har vært ille! Hååpe hååpe at noe skjer snart!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt å se at det er flere:) Jeg fikk overtidskontroll i morgen, så da er det bingo/bongo om de setter igang el ikke, sa legen.. Er elleve dg over da, men tviler på de setter igang før etter helgen.. Tviler oxo på at hun kommer av seg selv, så tror jeg føder på mandag jeg;) Lykke til alle sammen og "fatt mot", nærmer seg nå uannsett:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...