Anonym bruker Skrevet 19. august 2007 #1 Skrevet 19. august 2007 Har hun "slettet" seg eller ville hun bare oppmerksomhet? hehe
Gjest Skrevet 19. august 2007 #2 Skrevet 19. august 2007 Enga vokser knehøyt uttafor stuevinduet, andre enger kjenner jeg ikke til....
Anonym bruker Skrevet 20. august 2007 #3 Skrevet 20. august 2007 Litt unødvendig kanskje? bli ferdig me saken, vålrenga er jo det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå