Gjest Skrevet 19. august 2007 #1 Skrevet 19. august 2007 mannen min kommer ikke hjem før om 14 dager.. har da vært borte i 3 månder.. jeg savner han så.. snufs.. jeg er sliten nå.. i morgen skal storegutt 1 dag på ungdomsskolen.. jeg skal selv på skole.. og må ta med lillegutt.. har ikke fått barnehageplass ennå.. vet ikke hva jeg skal gjøre.. ikke har jeg kommet inn på den linjen jeg ville heller.. så må dit å sette meg på liste.. jeg har vondt i hele kroppen, pga stram musklatur... betennelse i armen, og en vilter liten krabat.. huff.. litt av et syte innlegg.. men føler meg ikke bra nå.. alt virker så tungt, og problemene blir bare flere.. tårene triller.. jeg er sliten...
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 19. august 2007 #3 Skrevet 19. august 2007 Skjønner deg veldigt godt, men når han har vært borte så lenge allerede så går 2 uker fort. Sender trøsteklemmer=) Kan du ikke få dagmamma til mindste. Hvor bor du, mange ledige dagmammaer om du kikker på de sidene
Gjest Skrevet 19. august 2007 #4 Skrevet 19. august 2007 takk for den, det trengs.. men mest av alt.. jeg vil ikke såve alene i den store sengen mere nå... føler meg så alene, og utrolig ensom.. enda jeg har både storegutt og lillegutt hos meg..
Gjest Skrevet 19. august 2007 #5 Skrevet 19. august 2007 bor i stavanger.. var hjemme hos den dagmamman som virket mest låvende.. og.. nei.. ble ikke imponert.. 5000, svart, inkl ingeting, betale 100-150 ekstra i månden for lekegruppe, nedslitt leilighet, med gammle slitte leker...
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 19. august 2007 #6 Skrevet 19. august 2007 Å huff, hørtes ikke bra ut=( Synd dere ikke bor her da=/ Hadde tenkt å begynne som dagmamma og her ville du nok fått et bedre inntrykk;-)
Gjest Skrevet 19. august 2007 #7 Skrevet 19. august 2007 har hørt at pga av helsen min, skal jeg prioriteres, når det gjelder barnehageplass.. så.. skal til legen, og helsestasjon i morgen, etter skolen.. sukk.. håper det fikser seg... blåbæra, det hadde jeg sikkert )
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 19. august 2007 #8 Skrevet 19. august 2007 Krysser fingrene for deg=)
Gjest Skrevet 19. august 2007 #9 Skrevet 19. august 2007 takk<3 må vell legge meg nå.. 2 barn+ meg selv på skole om noen timer.. blæh.. *holdetåreneinne* god natt allesammen.
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 19. august 2007 #10 Skrevet 19. august 2007 Night night, sleep thigt. Don't let the bedbugs bite
mammaen til G & A Skrevet 20. august 2007 #11 Skrevet 20. august 2007 Sender deg store klemmer og haaper det blir bedre snart. Klemmer fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå