"husmor"med lille Nora Skrevet 19. august 2007 #1 Skrevet 19. august 2007 hei hei.. hvordan går det? har du fått vite noe om når du skal på ultralyd? eg skal som sagt i morgen.. gruer meg skikkelig!! er redd for de sier at fødsel må bli satt i gang.. vil ikke føde enda!! vil at ungen skal være inne i magen min ei stund til!! måtte bare få skrive ut litt frustrasjon. hehe.
Gjest Skrevet 19. august 2007 #2 Skrevet 19. august 2007 Heihei! har ikke fått noe telefon fra dem enda, regner med de ringer i morgen... er ganske så spent nå ja... Forstår godt at du helst vil ha babyen i magen litt til jeg... hehe tenker samme tankene selv nå. tenker at der er hun trygg og god... men slapp av, legene tar nok den avgjørelsen som er best for deg og barnet ditt. Kan hende det ikke er noe galt engang, at babyen din bare ligger i tverrleie sånn som min og at det kan snues eller at h*n snur seg av seg selv =) masse lykke til i morgen, og hold meg oppdatert!
"husmor"med lille Nora Skrevet 20. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. august 2007 hei. no har eg nett stått opp... har såvet ca 1-2 timer i natt.. reiser hjemme fra rundt halv 10 og er tilbake rundt 2-3 tiden så skal skrive da. ja eg stoler på legenene. eg har vel ikke stor annet valg. hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå