Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 19. august 2007 #1 Skrevet 19. august 2007 Vi var i byen med min lille gutt på 9 mnd.. Han satt i vogna si og titta på folk som gikk forbi.. Så kom det en i bar overkropp med MASSE tatoveringer.. Gutten min slapp IKKE blikket fra han, fulgte han fra han kom mot oss og til han runda hjørnet! Han skjønte visst at det var noe spesielt det der, for han gjorde ikke sånn når andre folk gikk forbi.. Var t.o.m en gubbe som stoppa og sa " ja du syntes det der var rart".. Så tydelig at det ikke bare var vi som så det.. Hehe
Gjest irismor Skrevet 19. august 2007 #2 Skrevet 19. august 2007 De får med seg det meste de små =) Jeg har en tattovering på skulderen, noen ganger når snuppa ser den så prøver hun å tørke den vekk =)
Gjest Skrevet 19. august 2007 #3 Skrevet 19. august 2007 Hihi, nevøen min prøver å vaske bort den jeg har på håndleddet, blir like overraska hver gang den ikke går bort....
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 19. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. august 2007 Hehehe.. Ja, sambo har tatoveringer på armene.. Og lillegutt prøver å skrape dem bort =) Hehe.. Var liksom så merkelig... Kunne like gjerne vært en skjorte denne mannen hadde på seg.. Men neida..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå