Gå til innhold

DERE SOM HAR VÆRT / ER KJENT I PARIS!!!! HASTER!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter!

Skal på weekendtur med kjæresten til paris... har bestillt flybiletter, men mangler hotell.

Er det noen som kan gi oss noen tips??

Hvor det er koselig og sentralt(midt i smørøyet), med butikker, kafeer og resturanter i gangavstand.

Med grei standard, men ikke altfor dyrt...

På forhånd takk:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dersom du ikke vil bo så dyrt er latinerkvarteret veldig greit. Går metro inn til hovedgatene, koster ca 15 kroner med metroen tror jeg. Det er ca 20 min å gå til eiffeltårnet.

Hvis ikke vil jeg anbefale å bo i den gaten rett ved siden av Louvvre, heter et eller annet med tivoli... MASSE butikker, restauranter, kjempesentralt, rett ved museumer og eiffeltårnet. Ikke så veldig dyrt heller. Da bor du i en gate med mye billige butikker, og ikke bare designbutikker. vi bodde på hotell der 2 netter, betalte 1000 kroner pr natt for dobbeltrom.

Skrevet

montparnasse er det flotteste distriktet uten tvil!!! sist betalte vi vell en 3000kr for 4 netter trur eg. er helt fantastisk der!!!

Skrevet

ok, takker!

Flere tips???

Skrevet

Severdighetene er jo såpass spredt i Paris så "nært til alt" er litt vanskelig. Vi velger alltid å bo i Latinerkvartalet, da er det få minutter med Metro'en uansett hvor man skal da.

Vi har bodd flere ganger på Hotel Marignan, føler meg nesten hjemme der ;) Det er veldig enkelt, men rene rom. (Hvis du vil spare enda mer penger kan du be om dusj på gangen.) Frokost er baguette med smør og syltetøy, pluss kaffe/te/juice.

se her:

http://www.hotel-marignan.com/

Sist vi var der bodde vi på 4-stjerners, "Hotel Villa Pantheon", like ved det andre hotellet. Vi var litt skuffet da det ikke var SÅ mye bedre enn Hotel Marignan, så neste gang sparer vi heller på overnattingen og sover der igjen. Man er jo ikke på hotellet så mye uansett, i hvertfall ikke når man er i Paris!!!

Må også si at hvis dere er i Latinerkvartalet så må dere spise på Le Coupe Chou, de har helt fantastisk mat :-P

www.lecoupechou.com

God tur!!

Skrevet

tusen takk for svar!

Mamsen til Pjokken! hvor bestiller du det hotellet? På hjemmesiden deres, eller bruker du hotels.com eller noe?? Så veldig greit ut det altså!!

Hotel D`Albe var helt fullt,så veldig bra ut der...

er det andre hoteller i samme område dere kan anbefale?? Så begge disse to var nær hverandre,

Skrevet

Hei igjen,

jeg har brukt å ringe dit, de prater bra engelsk, men du kan sikkert like gjerne bruke hjemmesiden deres. Ser ut til at de har egen e-mail for det: [email protected]

Det er som sagt et enkelt hotell, ingen fancy frokost-buffet osv., men det er rene rom og bra service. Jeg har bodd der 4 ganger nå, og kommer til å bo der igjen :)

Skrevet

Søren også.... Så dumt! Du får legge det på minne til en annen gang. Vi skal ihvertfall bruke det hotellet når vi skal tilbake.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...