Gå til innhold

Dåpskjole :)


MÅNS m/lilleMarius

Anbefalte innlegg

Hvordan gjør/gjorde dere det med dåpskjole?

 

Låne /kjøpe / leie?

 

Har kikket litt på nettet for å sjekke mulighetene i Oslo området...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har fått låne en kjole som er blitt brukt i min manns familie. Må prøve den snart, vi skal ha dåp til søndagen, så dersom den ikke passer må vi kjøpe/leie!

 

Har sett at de selger på Babyshop og Fru Lyng, men tror at du også kan leie i enkelte butikker (kanskje der de leier ut selskapstøy?).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har leid (dåp på søndag!), utvalget vi kunne kjøpe var jo mye større men har ikke flere tusen kroner å avse. Synd vi ikke har en kjole i familiene men men. De hadde en utrolig søt modell til gutt som var helt i hvitt men toppen var som en matrosdress, men den var selvfølgelig kun til salg. Søt blir han nok uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til jenta brukte vi min families dåpskjole, til gutten brukte vi sambos families dåpskjole.

Sjekk innad i familien først (det har du sikkert gjort), og hør med venner og fjern slekt, det er helt sikkert noen som har en i familien!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg fikk sydd ny dåpskjole m/ lue da dattera mi ble døpt. Jeg har designa den selv og kjøpt stoffet, og en veninna av meg sydde den -ble kjempefin! Den skal brukes i familien, og jeg har kjøpt en skrivebok som jeg har trekt i samme stoffet som kjolen -i den skriver vi litt om alle dåpene og dåpsbarna som bruke kjolen:)

-kan se den på bildene mine.

 

Men du, i katalogen fra Linus og Lotta kan du kjøpe en kjempefin dåpskjole for kr 250; , og ue til koster 69;

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...