mai mammaen til to Skrevet 25. august 2007 #26 Skrevet 25. august 2007 **************** GRAVID: ****************** #tingeling#!!! Basse75 . jippi!!!! Lyyykke til alle sammen!! spirit . Eeeeendelig:) *drysser babystøv på alle prøvere* Hellinor, 2.pp-svaak strek i dag og igår+jeg kjenner det:-) ******************** IKKE GRAVID: ******************** Angua *2pp* Ikm fem dager for tidlig..fysj! Må justere syklus kanskje? Elisabeth'77. Lykke til dere andre!! Tvi, tvi! Akicha. Lykke til alle dere andre! Kulpåmagen? Over i 3.pp... Dritt... ¤¤angelina¤¤ over i 3.pp... klar-som-et-egg! også over i 3 pp Turkis lykke til dere andre!!! ******************* VENTERE: ******************* fru...8pp, ikm 21/8, tr er ikke kommet, test var negativ 22/8, ny test 24/8...venter i spenning... cucumber. Testet neg på fredag, men håper fortsatt... IKM tirsdag mamsen.., Noelani, IKM 26.08, håper, håper.... Marius061106 - snart nr2???? Neg test tirsdag, IKM fredag Liten_en. Hadde IKM igår den 20/8. Tør ikke teste Anicol *3pp* Ikm 20-8. Ventere fremdeles:S Rafi 3pp, ikm lørdag En til M? IKM tirsdag 21/8, men venter fortsatt på IKM...neg test i dag :-( noen av venterene som er gravide?jeg håper og håper..men har ikm i morgen da... og ingen mens enda..men den kommer vel snikende tenker jeg..
Soria Moria ♥nr2 kom 1juli Skrevet 25. august 2007 #27 Skrevet 25. august 2007 **************** GRAVID: ****************** #tingeling#!!! Basse75 . jippi!!!! Lyyykke til alle sammen!! spirit . Eeeeendelig:) *drysser babystøv på alle prøvere* Hellinor, 2.pp-svaak strek i dag og igår+jeg kjenner det:-) ******************** IKKE GRAVID: ******************** Angua *2pp* Ikm fem dager for tidlig..fysj! Må justere syklus kanskje? Elisabeth'77. Lykke til dere andre!! Tvi, tvi! Akicha. Lykke til alle dere andre! Kulpåmagen? Over i 3.pp... Dritt... ¤¤angelina¤¤ over i 3.pp... klar-som-et-egg! også over i 3 pp Turkis lykke til dere andre!!! Soria Moria'5pp etter SA' ******************* VENTERE: ******************* fru...8pp, ikm 21/8, tr er ikke kommet, test var negativ 22/8, ny test 24/8...venter i spenning... cucumber. Testet neg på fredag, men håper fortsatt... IKM tirsdag mamsen.., Noelani, IKM 26.08, håper, håper.... Marius061106 - snart nr2???? Neg test tirsdag, IKM fredag Liten_en. Hadde IKM igår den 20/8. Tør ikke teste Anicol *3pp* Ikm 20-8. Ventere fremdeles:S Rafi 3pp, ikm lørdag En til M? IKM tirsdag 21/8, men venter fortsatt på IKM...neg test i dag :-(
steinbukkjente '85:) Skrevet 25. august 2007 #28 Skrevet 25. august 2007 **************** GRAVID: ****************** #tingeling#!!! Basse75 . jippi!!!! Lyyykke til alle sammen!! spirit . Eeeeendelig:) *drysser babystøv på alle prøvere* Hellinor, 2.pp-svaak strek i dag og igår+jeg kjenner det:-) ******************** IKKE GRAVID: ******************** Angua *2pp* Ikm fem dager for tidlig..fysj! Må justere syklus kanskje? Elisabeth'77. Lykke til dere andre!! Tvi, tvi! Akicha. Lykke til alle dere andre! Kulpåmagen? Over i 3.pp... Dritt... ¤¤angelina¤¤ over i 3.pp... klar-som-et-egg! også over i 3 pp Turkis lykke til dere andre!!! Soria Moria'5pp etter SA' ******************* VENTERE: ******************* fru...8pp, ikm 21/8, tr er ikke kommet, test var negativ 22/8, ny test 24/8...venter i spenning... cucumber. Testet neg på fredag, men håper fortsatt... IKM tirsdag mamsen.., Noelani, IKM 26.08, håper, håper.... Marius061106 - snart nr2???? Neg test tirsdag, IKM fredag Liten_en. Hadde IKM igår den 20/8. Tør ikke teste Anicol *3pp* Ikm 20-8. Ventere fremdeles:S Rafi 3pp, ikm lørdag En til M? IKM tirsdag 21/8, men venter fortsatt på IKM...neg test i dag :-( Soria Moria ♥ 5pp etter SA♥ Steinbukkjente '85:) venter i spenning, er inne i 3pp!
Nr3 i 2012 Skrevet 26. august 2007 #29 Skrevet 26. august 2007 **************** GRAVID: ****************** #tingeling#!!! Basse75 . jippi!!!! Lyyykke til alle sammen!! spirit . Eeeeendelig:) *drysser babystøv på alle prøvere* Hellinor, 2.pp-svaak strek i dag og igår+jeg kjenner det:-) ******************** IKKE GRAVID: ******************** Angua *2pp* Ikm fem dager for tidlig..fysj! Må justere syklus kanskje? Elisabeth'77. Lykke til dere andre!! Tvi, tvi! Akicha. Lykke til alle dere andre! Kulpåmagen? Over i 3.pp... Dritt... ¤¤angelina¤¤ over i 3.pp... klar-som-et-egg! også over i 3 pp Turkis lykke til dere andre!!! Soria Moria'5pp etter SA' Marius061106 - snart nr2???? ******************* VENTERE: ******************* fru...8pp, ikm 21/8, tr er ikke kommet, test var negativ 22/8, ny test 24/8...venter i spenning... cucumber. Testet neg på fredag, men håper fortsatt... IKM tirsdag mamsen.., Noelani, IKM 26.08, håper, håper.... Liten_en. Hadde IKM igår den 20/8. Tør ikke teste Anicol *3pp* Ikm 20-8. Ventere fremdeles:S Rafi 3pp, ikm lørdag En til M? IKM tirsdag 21/8, men venter fortsatt på IKM...neg test i dag :-( Soria Moria ♥ 5pp etter SA♥ Steinbukkjente '85:) venter i spenning, er inne i 3pp!
T*75 -Prinsessa er født! Skrevet 26. august 2007 #30 Skrevet 26. august 2007 **************** GRAVID: ****************** #tingeling#!!! Basse75 . jippi!!!! Lyyykke til alle sammen!! spirit . Eeeeendelig:) *drysser babystøv på alle prøvere* Hellinor, 2.pp-svaak strek i dag og igår+jeg kjenner det:-) T*75 Har ventet to år, så håper den sitter!! LYKKE TIL! ******************** IKKE GRAVID: ******************** Angua *2pp* Ikm fem dager for tidlig..fysj! Må justere syklus kanskje? Elisabeth'77. Lykke til dere andre!! Tvi, tvi! Akicha. Lykke til alle dere andre! Kulpåmagen? Over i 3.pp... Dritt... ¤¤angelina¤¤ over i 3.pp... klar-som-et-egg! også over i 3 pp Turkis lykke til dere andre!!! Soria Moria'5pp etter SA' Marius061106 - snart nr2???? ******************* VENTERE: ******************* fru...8pp, ikm 21/8, tr er ikke kommet, test var negativ 22/8, ny test 24/8...venter i spenning... cucumber. Testet neg på fredag, men håper fortsatt... IKM tirsdag mamsen.., Noelani, IKM 26.08, håper, håper.... Liten_en. Hadde IKM igår den 20/8. Tør ikke teste Anicol *3pp* Ikm 20-8. Ventere fremdeles:S Rafi 3pp, ikm lørdag En til M? IKM tirsdag 21/8, men venter fortsatt på IKM...neg test i dag :-( Soria Moria ♥ 5pp etter SA♥ Steinbukkjente '85:) venter i spenning, er inne i 3pp!
cucumber Skrevet 26. august 2007 #31 Skrevet 26. august 2007 **************** GRAVID: ****************** #tingeling#!!! Basse75 . jippi!!!! Lyyykke til alle sammen!! spirit . Eeeeendelig:) *drysser babystøv på alle prøvere* Hellinor, 2.pp-svaak strek i dag og igår+jeg kjenner det:-) T*75 Har ventet to år, så håper den sitter!! LYKKE TIL! ******************** IKKE GRAVID: ******************** Angua *2pp* Ikm fem dager for tidlig..fysj! Må justere syklus kanskje? Elisabeth'77. Lykke til dere andre!! Tvi, tvi! Akicha. Lykke til alle dere andre! Kulpåmagen? Over i 3.pp... Dritt... ¤¤angelina¤¤ over i 3.pp... klar-som-et-egg! også over i 3 pp Turkis lykke til dere andre!!! Soria Moria'5pp etter SA' Marius061106 - snart nr2???? cucumber. 28 dg syklus ble d denne gangen. ******************* VENTERE: ******************* fru...8pp, ikm 21/8, tr er ikke kommet, test var negativ 22/8, ny test 24/8...venter i spenning... Noelani, IKM 26.08, håper, håper.... Liten_en. Hadde IKM igår den 20/8. Tør ikke teste Anicol *3pp* Ikm 20-8. Ventere fremdeles:S Rafi 3pp, ikm lørdag En til M? IKM tirsdag 21/8, men venter fortsatt på IKM...neg test i dag :-( Soria Moria ♥ 5pp etter SA♥ Steinbukkjente '85:) venter i spenning, er inne i 3pp!
Mamsen og lillegutt! Skrevet 26. august 2007 #32 Skrevet 26. august 2007 **************** GRAVID: ****************** #tingeling#!!! Basse75 . jippi!!!! Lyyykke til alle sammen!! spirit . Eeeeendelig:) *drysser babystøv på alle prøvere* Hellinor, 2.pp-svaak strek i dag og igår+jeg kjenner det:-) T*75 Har ventet to år, så håper den sitter!! LYKKE TIL! ******************** IKKE GRAVID: ******************** Angua *2pp* Ikm fem dager for tidlig..fysj! Må justere syklus kanskje? Elisabeth'77. Lykke til dere andre!! Tvi, tvi! Akicha. Lykke til alle dere andre! Kulpåmagen? Over i 3.pp... Dritt... ¤¤angelina¤¤ over i 3.pp... klar-som-et-egg! også over i 3 pp Turkis lykke til dere andre!!! Soria Moria'5pp etter SA' Marius061106 - snart nr2???? cucumber. 28 dg syklus ble d denne gangen. Blomsten og bien - dette var kjiiiiiiipt ******************* VENTERE: ******************* fru...8pp, ikm 21/8, tr er ikke kommet, test var negativ 22/8, ny test 24/8...venter i spenning... Noelani, IKM 26.08, håper, håper.... Liten_en. Hadde IKM igår den 20/8. Tør ikke teste Anicol *3pp* Ikm 20-8. Ventere fremdeles:S Rafi 3pp, ikm lørdag En til M? IKM tirsdag 21/8, men venter fortsatt på IKM...neg test i dag :-( Soria Moria ♥ 5pp etter SA♥ Steinbukkjente '85:) venter i spenning, er inne i 3pp!
Soria Moria ♥nr2 kom 1juli Skrevet 26. august 2007 #33 Skrevet 26. august 2007 **************** GRAVID: ****************** #tingeling#!!! Basse75 . jippi!!!! Lyyykke til alle sammen!! spirit . Eeeeendelig:) *drysser babystøv på alle prøvere* Hellinor, 2.pp-svaak strek i dag og igår+jeg kjenner det:-) T*75 Har ventet to år, så håper den sitter!! LYKKE TIL! ******************** IKKE GRAVID: ******************** Angua *2pp* Ikm fem dager for tidlig..fysj! Må justere syklus kanskje? Elisabeth'77. Lykke til dere andre!! Tvi, tvi! Akicha. Lykke til alle dere andre! Kulpåmagen? Over i 3.pp... Dritt... ¤¤angelina¤¤ over i 3.pp... klar-som-et-egg! også over i 3 pp Turkis lykke til dere andre!!! Soria Moria'5pp etter SA' Marius061106 - snart nr2???? cucumber. 28 dg syklus ble d denne gangen. Blomsten og bien - dette var kjiiiiiiipt ******************* VENTERE: ******************* fru...8pp, ikm 21/8, tr er ikke kommet, test var negativ 22/8, ny test 24/8...venter i spenning... Noelani, IKM 26.08, håper, håper.... Liten_en. Hadde IKM igår den 20/8. Tør ikke teste Anicol *3pp* Ikm 20-8. Ventere fremdeles:S Rafi 3pp, ikm lørdag En til M? IKM tirsdag 21/8, men venter fortsatt på IKM...neg test i dag :-( Steinbukkjente '85:) venter i spenning, er inne i 3pp! (måtte bare fjerne meg,stod på to plasser, venter forresten enda,trodde den kom,men vet den er på vei..)
Embalasjen *påovertid* Skrevet 26. august 2007 #34 Skrevet 26. august 2007 **************** GRAVID: ****************** #tingeling#!!! Basse75 . jippi!!!! Lyyykke til alle sammen!! spirit . Eeeeendelig:) *drysser babystøv på alle prøvere* Hellinor, 2.pp-svaak strek i dag og igår+jeg kjenner det:-) T*75 Har ventet to år, så håper den sitter!! LYKKE TIL! ******************** IKKE GRAVID: ******************** Angua *2pp* Ikm fem dager for tidlig..fysj! Må justere syklus kanskje? Elisabeth'77. Lykke til dere andre!! Tvi, tvi! Akicha. Lykke til alle dere andre! Kulpåmagen? Over i 3.pp... Dritt... ¤¤angelina¤¤ over i 3.pp... klar-som-et-egg! også over i 3 pp Turkis lykke til dere andre!!! Soria Moria'5pp etter SA' Marius061106 - snart nr2???? cucumber. 28 dg syklus ble d denne gangen. Blomsten og bien - dette var kjiiiiiiipt ******************* VENTERE: ******************* fru...8pp, ikm 21/8, tr er ikke kommet, test var negativ 22/8, ny test 24/8...venter i spenning... Noelani, IKM 26.08, håper, håper.... Liten_en. Hadde IKM igår den 20/8. Tør ikke teste Anicol *3pp* Ikm 20-8. Ventere fremdeles:S Rafi 3pp, ikm lørdag En til M? IKM tirsdag 21/8, men venter fortsatt på IKM...neg test i dag :-( Steinbukkjente '85:) venter i spenning, er inne i 3pp! Embalasjen ikm 26 aug. jeg bruker å få TR på dagen, men fortsatt ingenting
Rafi Skrevet 27. august 2007 #35 Skrevet 27. august 2007 **************** GRAVID: ****************** #tingeling#!!! Basse75 . jippi!!!! Lyyykke til alle sammen!! spirit . Eeeeendelig:) *drysser babystøv på alle prøvere* Hellinor, 2.pp-svaak strek i dag og igår+jeg kjenner det:-) T*75 Har ventet to år, så håper den sitter!! LYKKE TIL! ******************** IKKE GRAVID: ******************** Angua *2pp* Ikm fem dager for tidlig..fysj! Må justere syklus kanskje? Elisabeth'77. Lykke til dere andre!! Tvi, tvi! Akicha. Lykke til alle dere andre! Kulpåmagen? Over i 3.pp... Dritt... ¤¤angelina¤¤ over i 3.pp... klar-som-et-egg! også over i 3 pp Turkis lykke til dere andre!!! Soria Moria'5pp etter SA' Marius061106 - snart nr2???? cucumber. 28 dg syklus ble d denne gangen. Blomsten og bien - dette var kjiiiiiiipt Rafi, tanta kom nøyaktig på tid ******************* VENTERE: ******************* fru...8pp, ikm 21/8, tr er ikke kommet, test var negativ 22/8, ny test 24/8...venter i spenning... Noelani, IKM 26.08, håper, håper.... Liten_en. Hadde IKM igår den 20/8. Tør ikke teste Anicol *3pp* Ikm 20-8. Ventere fremdeles:S En til M? IKM tirsdag 21/8, men venter fortsatt på IKM...neg test i dag :-( Steinbukkjente '85:) venter i spenning, er inne i 3pp! Embalasjen ikm 26 aug. jeg bruker å få TR på dagen, men fortsatt ingenting
mai mammaen til to Skrevet 27. august 2007 #36 Skrevet 27. august 2007 **************** GRAVID: ****************** #tingeling#!!! Basse75 . jippi!!!! Lyyykke til alle sammen!! spirit . Eeeeendelig:) *drysser babystøv på alle prøvere* Hellinor, 2.pp-svaak strek i dag og igår+jeg kjenner det:-) T*75 Har ventet to år, så håper den sitter!! LYKKE TIL! ******************** IKKE GRAVID: ******************** Angua *2pp* Ikm fem dager for tidlig..fysj! Må justere syklus kanskje? Elisabeth'77. Lykke til dere andre!! Tvi, tvi! Akicha. Lykke til alle dere andre! Kulpåmagen? Over i 3.pp... Dritt... ¤¤angelina¤¤ over i 3.pp... klar-som-et-egg! også over i 3 pp Turkis lykke til dere andre!!! Soria Moria'5pp etter SA' Marius061106 - snart nr2???? cucumber. 28 dg syklus ble d denne gangen. Blomsten og bien - dette var kjiiiiiiipt Rafi, tanta kom nøyaktig på tid ******************* VENTERE: ******************* fru...8pp, ikm 21/8, tr er ikke kommet, test var negativ 22/8, ny test 24/8...venter i spenning... Noelani, IKM 26.08, håper, håper.... Liten_en. Hadde IKM igår den 20/8. Tør ikke teste Anicol *3pp* Ikm 20-8. Ventere fremdeles:S En til M? IKM tirsdag 21/8, men venter fortsatt på IKM...neg test i dag :-( Steinbukkjente '85:) venter i spenning, er inne i 3pp! Embalasjen ikm 26 aug. jeg bruker å få TR på dagen, men fortsatt ingenting mamsen.., er hvis borte fra listen..men venter i spenning enda..har bestemt meg for at jeg tar en test til helgen..men føler meg i grunnen ganske sikker på at jeg er gravid..hihi..hadde ikm i går... blir så glad om spiren sitter denne gangen..
3-prinser Skrevet 28. august 2007 #37 Skrevet 28. august 2007 **************** GRAVID: ****************** #tingeling#!!! Basse75 . jippi!!!! Lyyykke til alle sammen!! spirit . Eeeeendelig:) *drysser babystøv på alle prøvere* Hellinor, 2.pp-svaak strek i dag og igår+jeg kjenner det:-) T*75 Har ventet to år, så håper den sitter!! LYKKE TIL! har prinser - håper på prinsesse. Svak positiv :-) ******************** IKKE GRAVID: ******************** Angua *2pp* Ikm fem dager for tidlig..fysj! Må justere syklus kanskje? Elisabeth'77. Lykke til dere andre!! Tvi, tvi! Akicha. Lykke til alle dere andre! Kulpåmagen? Over i 3.pp... Dritt... ¤¤angelina¤¤ over i 3.pp... klar-som-et-egg! også over i 3 pp Turkis lykke til dere andre!!! Soria Moria'5pp etter SA' Marius061106 - snart nr2???? cucumber. 28 dg syklus ble d denne gangen. Blomsten og bien - dette var kjiiiiiiipt Rafi, tanta kom nøyaktig på tid ******************* VENTERE: ******************* fru...8pp, ikm 21/8, tr er ikke kommet, test var negativ 22/8, ny test 24/8...venter i spenning... Noelani, IKM 26.08, håper, håper.... Liten_en. Hadde IKM igår den 20/8. Tør ikke teste Anicol *3pp* Ikm 20-8. Ventere fremdeles:S En til M? IKM tirsdag 21/8, men venter fortsatt på IKM...neg test i dag :-( Steinbukkjente '85:) venter i spenning, er inne i 3pp! Embalasjen ikm 26 aug. jeg bruker å få TR på dagen, men fortsatt ingenting mamsen.., er hvis borte fra listen..men venter i spenning enda..har bestemt meg for at jeg tar en test til helgen..men føler meg i grunnen ganske sikker på at jeg er gravid..hihi..hadde ikm i går... blir så glad om spiren sitter denne gangen..
*Bea* & bitteliten Skrevet 28. august 2007 #38 Skrevet 28. august 2007 **************** GRAVID: ****************** #tingeling#!!! Basse75 . jippi!!!! Lyyykke til alle sammen!! spirit . Eeeeendelig:) *drysser babystøv på alle prøvere* Hellinor, 2.pp-svaak strek i dag og igår+jeg kjenner det:-) T*75 Har ventet to år, så håper den sitter!! LYKKE TIL! har prinser - håper på prinsesse. Svak positiv :-) *Bea* 19pp holdt ... JEG ER GRAVID!!!! ******************** IKKE GRAVID: ******************** Angua *2pp* Ikm fem dager for tidlig..fysj! Må justere syklus kanskje? Elisabeth'77. Lykke til dere andre!! Tvi, tvi! Akicha. Lykke til alle dere andre! Kulpåmagen? Over i 3.pp... Dritt... ¤¤angelina¤¤ over i 3.pp... klar-som-et-egg! også over i 3 pp Turkis lykke til dere andre!!! Soria Moria'5pp etter SA' Marius061106 - snart nr2???? cucumber. 28 dg syklus ble d denne gangen. Blomsten og bien - dette var kjiiiiiiipt Rafi, tanta kom nøyaktig på tid ******************* VENTERE: ******************* fru...8pp, ikm 21/8, tr er ikke kommet, test var negativ 22/8, ny test 24/8...venter i spenning... Noelani, IKM 26.08, håper, håper.... Liten_en. Hadde IKM igår den 20/8. Tør ikke teste Anicol *3pp* Ikm 20-8. Ventere fremdeles:S En til M? IKM tirsdag 21/8, men venter fortsatt på IKM...neg test i dag :-( Steinbukkjente '85:) venter i spenning, er inne i 3pp! Embalasjen ikm 26 aug. jeg bruker å få TR på dagen, men fortsatt ingenting mamsen.., er hvis borte fra listen..men venter i spenning enda..har bestemt meg for at jeg tar en test til helgen..men føler meg i grunnen ganske sikker på at jeg er gravid..hihi..hadde ikm i går... blir så glad om spiren sitter denne gangen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå