Pærefrø Skrevet 19. august 2007 #1 Skrevet 19. august 2007 han sitter på fnget mitt nå,snørrer og er ikke i form(mulig det bare er for at han er trøtt) men litt varm. og jeg finner ikke tempmåleren. er det dumt da å sende han i bgh? jeg skal foressten en plass som tar bort mot 1,5 time å kjøre til og fra......og pappaen skal jobbe en times kjøring vekke også.....
Pærefrø Skrevet 19. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. august 2007 Tror jeg holder han hjemme da....skal få kjøpt en ny tempmåler i morra... Så da får snuppa gå alene i bgh i morra.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå