Frøken Lilla Skrevet 19. august 2007 #1 Skrevet 19. august 2007 Du har spådd meg graviditet ganske så snart Lurte på om du ser noen plager jeg kommer til å få? kommer det til å gå bra? Jeg er f.14.10.74 sambo 14.08.74 Vi har 3 barn sammen + sambo 1 fra før. Takk på forhånd Klem
#Aurora har tre gutter# Skrevet 19. august 2007 #2 Skrevet 19. august 2007 Du kommer til og få litt plage med hodepine og bekkent.Ellers kommer det til og gå veldig bra.
Frøken Lilla Skrevet 19. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. august 2007 Takk takk Sliter litt med bekkenet nå, så det er ikke umulig, og hodepine er ikke noe ukjent for meg Trur du fortsatt jeg kan være gravid nå eller ser du noe annet? Mensen kommer vel i løpet av uka som kommer...hvis den kommer Klem
#Aurora har tre gutter# Skrevet 20. august 2007 #4 Skrevet 20. august 2007 tror ikke mensen kommer til deg...ser ikke noe annet enda nei.Blir spennede for deg og se da.
Frøken Lilla Skrevet 23. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. august 2007 Hei igjen Ikke meninga å mase, men jeg er så fryktelig spent og du virker så flink Fortsatt ingen tegn til mensen *krysser fingrene* Har litt ustabil syklus så jeg har fortsatt 2-3 dager igjen på den lengste syklusen jeg har hatt... Får du noen sterk følelse på at jeg er gravid, eller hva får du inn på meg idag? Skal ikke mase på deg på en stund nå, men gir deg en oppdatering i neste uke Klem
#Aurora har tre gutter# Skrevet 23. august 2007 #6 Skrevet 23. august 2007 så spennede!!!jeg ser fortsatt at du er gravid nå...skal krysse fingrene for deg.
Frøken Lilla Skrevet 23. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 23. august 2007 Takk for det Kroppen har i hvert fall vært veldig "rar" siden el så hvis jeg ikke er gravid nå skjønner jeg ingenting Tuuuusen takk for at du tok deg tid Klem
Frøken Lilla Skrevet 25. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 25. august 2007 Hei igjen Tante rød kom dessverre i helgen så det ble ikke noen bebis denne mnd Forstått det sånn at det er ganske vanskelig å si akkurat mnd det skal skje så det er vel lett å "bomme" med ett par mnd liksom, men ser du fortsatt en nærkommende graviditet? @--)---)---- (du er så snill og svarer på alle spørsmål så du fortjener en liten blomst synes jeg) Klem
#Aurora har tre gutter# Skrevet 26. august 2007 #9 Skrevet 26. august 2007 hei...får opp at du er gravid nå..men da ligger den sikkert så nært deg.Lykke til...
Frøken Lilla Skrevet 27. august 2007 Forfatter #10 Skrevet 27. august 2007 Oi, gjør du det altså Hmm, mensen er riktignok mye mindre nå enn forrige gang, virker nesten som den snart er ferdig allerede. Kan jeg likevel være gravid tru? Har aldri hatt blødninger med de andre barna da, men det går kanskje ann likevel? Kanskje jeg skal teste hvis tante rød snart reiser igjen
#Aurora har tre gutter# Skrevet 27. august 2007 #11 Skrevet 27. august 2007 Nei du er ikke gravid nå,men veldig snart,kanskje denne pp du går inni no.
Frøken Lilla Skrevet 28. august 2007 Forfatter #12 Skrevet 28. august 2007 Ok, hehe, jeg er en smuuule utålmodig kanskje Da krysser jeg fingrene for at det klaffer denne pp'en Ble forresten litt nyskjerrig...hva slags bilder får du opp når du ser på meg? Klem
Frøken Lilla Skrevet 30. august 2007 Forfatter #13 Skrevet 30. august 2007 Ser du hvordan jenta som kommer ser ut? og ser du de andre barna mine? Synes det er sååå spennende at du kan se ting Klem
Frøken Lilla Skrevet 30. august 2007 Forfatter #15 Skrevet 30. august 2007 Fordi hun har spådd meg tidligere i en annen tråd og da så hun en jente
Frøken Lilla Skrevet 16. september 2007 Forfatter #16 Skrevet 16. september 2007 Hei igjen aurora Hva tror du om denne måneden da?
#Aurora har tre gutter# Skrevet 17. september 2007 #17 Skrevet 17. september 2007 det kan hende...den ligger så nærme deg.Lykke til
Frøken Lilla Skrevet 23. september 2007 Forfatter #18 Skrevet 23. september 2007 Føler du noe mer ang graviditet nå? tror jeg spurte deg litt for kjapt forrige gang, var visst midt i el Ble forresten litt nyskjerrig...hva slags bilder får du opp når du ser på meg? Ser du hvordan jenta som kommer ser ut?(hvis du fortsatt ser ei jente da) og ser du de andre barna mine? Synes det er sååå spennende at du kan se ting Klem
Frøken Lilla Skrevet 24. september 2007 Forfatter #19 Skrevet 24. september 2007 *dytter litt* ...og gratulerer med graviditeten, selv om den kankje ikke akkurat var så ønsket akkurat nå Kommer nok til å gå kjempebra Du har jo noen mnd å venne deg til tanken vettø Her er det bare 17mnd mellom de to eldste og de har kjempestor glede av hverandre, tenk da hvor nært knyttet dine kommer til å bli Ønsker deg i alle fall lykke til, og håper det går bra med deg, og så håper jeg du har tid til å ta en titt på mine spørsmål Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå