Gjest Skrevet 19. august 2007 #1 Skrevet 19. august 2007 Hvor lang tid tar det før den kommer etter slutt på amming???? Eller er det forskjellig????
babyandme Skrevet 19. august 2007 #3 Skrevet 19. august 2007 Hehe, lurer også på det samme.. fødte for litt over 5mnd siden og ammer fortsatt..har ikke fått det månedlige tilbake enda. Kanskje like greit? Har hørt det kan variere veldig, alt fra noen uker til nærmere et år.. men hadde vært intr.å høre om det er noen her inne med erfaringer.. Ønsker meg to tette, har lyst å prøve igjen før småen blir ett år.. men da må jo tante rød komme ned fra månen først hehe..
meg & to små vampyrer Skrevet 19. august 2007 #4 Skrevet 19. august 2007 Jeg slutta å amme da han var 10 mnd. 2 uker etter ammeslutt kom den.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2007 #5 Skrevet 19. august 2007 ja, det er veldig forskjellig.. ikke noe fasitsvar på det.. dere får bare leve normalt så får naturen råde.. først må en jo ha eggløsning før mens kommer.., ikke alle kjenner når en har eggløsning, noen kan til og med kjenne på hvilken side eggløsningen kommer, så vi mennesker er veldig forskjellige...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå