Gå til innhold

puste puste pese pese

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg får ikke puste:-( sitter her å hesebleser å føler jeg ikke får nok luft... satte meg ut i stad, men da ble jeg helt oppspist av mygg:-(

andre som har det sånn? er 32 uker... er ikke at lillejenta presser på lungene, for det kjenner jeg forskjell på...har ringt jordmor tidligere, men der er svaret bare at det er helt normalt. ser for meg 10 uker med pusteproblemer jeg:-(

får jo ikke sove heller...off. skal ikke være lett dette her nei

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har også opplevd at det kunne være slik, faktisk da jeg var kommet like langt som deg. Så har det blitt bedre senere igjen; svinger litt liksom. Er 37 uker nå. Men hos meg har det nok vært at det ble liten plass, selv om jeg ikke er liten av vekst. Vi skal jo også "puste for 2" og har større væskebelastning på hjertet og resten av systemet. Er nok ikke noe farlig så lenge du er oppegående og ikke har vondt, men dersom det i tillegg blir vondt å trekke pusten dypt får du ringe lege. En har litt større risiko for blodpropp når en er gravid, men da får en flere symptomer enn at en puster og peser, så tror du kan ta det med ro så lenge og tenke at det nok blir bedre igjen, bare nurket ditt skifter litt stilling og synker lenger ned.

Skrevet

Har det akkurat likeda, selv om jeg fortsatt trener tre ganger i uka og føler meg i god form. Puster og peser bare jeg skal opp ei lita trapp. Håper det går litt mer over når ungen legger seg litt lengre ned! Er i 32 uke, som deg.

Skrevet

Er i uke 36 nå.Og jeg blir bare mer og mer anpusten..Kan ikke prate for mye før jeg blir helt tungpustet.Og når jeg går opp en trapp, så høres det ut som jeg har jogget en time..He, he Håper det blir lettere snart!!!!

Skrevet

Hadde det verst sånn rundt uke 32-35 tenker jeg, da følte jeg at lungene holdt på å bli dyttet opp i halsen på meg. Ble jeg anpusten av å gå opp ei trapp, eller bare hvis jeg snakket mye! Men det har blitt veldig mye bedre de siste par ukene. Nå kan jeg gå tur i skogen uten å puste meg i hjel til og med (er 38 uker nå).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...