tezzie Skrevet 19. august 2007 #1 Skrevet 19. august 2007 Hei. Jeg ser du svarer stort sett alle, så jeg prøver meg jeg også. Bør jeg gå fra barnefaren til min yngste eller vil ting ordne seg? Kan du se noe ang forholdet vårt? f.d 080781 han 250678
#Aurora har tre gutter# Skrevet 19. august 2007 #2 Skrevet 19. august 2007 Hei du! Ja prøver og svare alle som spør etter meg. Får opp at kanskje du burde gå fra han,virker som ting bli lysere det.Men klart det at det kan jo gå.Ser ikke så mye...får opp masse mørkt rundt dere og jeg begynner og få gåsehud og det er litt negativt.
tezzie Skrevet 19. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. august 2007 Det er nok ikke så rart at du får opp mørkt rundt oss. Ingen tvil på at du har evner ) Han er ganske så ustabil. Jeg er spent på hvor langt du kan se, ser du hva det mørke er?
#Aurora har tre gutter# Skrevet 19. august 2007 #4 Skrevet 19. august 2007 Nei ser ingenting...blir bare svart...men får opp at du får det bedre uten han.
tezzie Skrevet 19. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. august 2007 ok ) Tusen takk for at du tok deg tid. Kan du se når jeg får "ræva i gir" og flytter ut?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå