mamma39 Skrevet 19. august 2007 #1 Skrevet 19. august 2007 er på utkikk etter en ny sofa, i skinn(skai) , så dem hadde en på tilbud hos jysk. til 3500,- men er den noe tess. har 5 barn. så den må jo tåle litt. legger heller ut noen tusen til hvis den ikke er noe tess.
Mor til et enebarn Skrevet 19. august 2007 #2 Skrevet 19. august 2007 En venninne av meg kjøpte denne, og helt ærlig så er det den vondeste sofaen jeg noen gang har sitti i. Faktisk verre enn kirkebenkene... sorry
mamma39 Skrevet 19. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. august 2007 ok. takk for at du svarte. kjøper nok et annet sted. var ganske usikker. blior nok skeidar eller bohus da tenker jeg. ; )
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 19. august 2007 #4 Skrevet 19. august 2007 er generelt skeptisk til jysk jeg, har hørt mye rart om møblene og kundeservicen er stort sett helt på tryne. Dersom du har en ikea i nærheten, så har de en sort skinnsofa (3+2) som heter Fixhult som ikke er så dyr. Aner ikke om den er noe god å sitte i da http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/50073334
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå