Gå til innhold

Dere som bruker vogner i barnehagen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere en egen vogn som kun brukes i barnehagen, eller bruker dere den samme vognen overalt? Blir vognen pent behandlet i barnehagen, eller blir den møkkete og ødelagt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme over alt, men det er bare fordi jeg har forsikret meg om at den behandles pent :-) Hadde kjøpt en billig, brukt kombivogn som skulle stå fast i barnehagen, men siden de setter vognene under tak, og tar dem inn om kvelden/natten solgte vi den igjen og bruker OTH'n hele veien :-)

Skrevet

Vi skal bare la den stå. Har en god trille vi bruker overalt ellers. De brukes først og fremst til soving, så tror nok ikke de blir ødelagt..

Skrevet

Ok, mulig det er et dumt spørsmål, men jeg er så redd for de skal "ødelegge" vogna mi når den tiden kommer. Har lekt litt med tanken om å kjøpe en brukt gammel vogn som kan stå i barnehagen hele tiden.

Skrevet

ja er jo greit å ha en der fast, og som du ikke er redd for. Da slipper du å drasse den med deg hver gang du trenger den.

Vi har en brukt sportsvogn vi ikke er redd for, og ikke må ha ellers.

Skrevet

vi har OTH vognen ståendes der for han sover i den :) de har vognene inne om natten. har ikke bekymret meg noe om det i det hele tatt jeg, men nå har han nettopp begynt da! Jeg finner fort ut om de ikke behandler den pent!

Skrevet

Bruker samma vogna overalt,like greit siden vi går til og fra bhg uansett.

Ikke sett noe til noe møkk nei,hun bruker jo den bare når hun sover,ellers står den under tak pent oppstilt med de andre vognene :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...