Line & Sofie05.05.06 Skrevet 19. august 2007 #1 Skrevet 19. august 2007 Hatt brudd med faren til jenta mi for ire uker siden. men siden jenta mi ble født har jeg slitt med noen ekstra kilo som jeg sikkert ikke er alene om. men etter flere komentarer di siste dgene om at jeg så tynnere ut måtte jeg til slutt sjekke dette selv, og JA har gått ned 10 kilo:) kjempe fornøyd. så har jeg bare 10 til. så skal jeg ikke si no på en stund. hehe:)
Tante Sofie # Skrevet 19. august 2007 #2 Skrevet 19. august 2007 Heldiggrisen, vil og blli kvitt noen kilo, ja :-) Lykke til videre :-)
Gjest Skrevet 19. august 2007 #3 Skrevet 19. august 2007 så bra!! jeg vil og... hva har du gjort for det da?
Tante Sofie # Skrevet 19. august 2007 #4 Skrevet 19. august 2007 Men synd med bruddet, altså!!! Uff, følte det ble så feil når jeg skrev det slik....:-)
Line & Sofie05.05.06 Skrevet 19. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. august 2007 egentlig ikke synn med bruddet. men var det som måtte til for at dette skulle gå. hehe:) men nå d. som jeg merket dette forsvant cola og godis ut av huset! går turer. spiser sunt og skal mere ned! endelig. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå