Tante Sofie # Skrevet 19. august 2007 #1 Skrevet 19. august 2007 Ser andre og gjør det ikveld, så da henger jeg meg på, hehe.... Jeg SLITER virkelig med rot!!! Kjenner dere igjen problemet, eller er dere lykkelig uvitende om at slike problemer finnes? Ikke er jeg spesielt ryddig eller huslig av meg, men vil veldig gjerne bli det, prøver og prøver hver dag,jeg, men like rotete er det alltid.... Det verste rotet er faktisk klær som aldri blir lagt på plass...og så alt det som samler seg opp på enhver ledig benkeflate.... En annen tinge er meg og samboer, sukk...er jo fryktelig glad i ham da, så det er ikke noe problem, heldigvis. MEN, det er ikke så veldig lenge siden vi snakket om å gå fra hverandre, selv om ingen av oss hadde så lyst til det...men vi ble enige om å fortsette, på betingelse av at vi skulle skjerpe oss! Jeg skulle bli mindre hissig (kremt), og han skulle begynne å snakke til meg!!! Status: Jeg har prøvd å være mild og rolig, ikke alltid jeg har klart å være det, men har kommet meg betraktelig og jobber fortsatt med det (jeg er sånn fort opp og plutselig nede igjen). Men han sier fortsatt ikke ett kløyva ord til meg om det ikke er jeg som spør...det er det som i grunnen har bunnet i at jeg er så hissig, for han glemmer alltid å fortelle meg om planene sine eller tror han har fortalt om dem. Jeg hører når han snakker med kompiser eller familie, hvor pratsom han er da, og forteller om ting jeg aldri har hørt om eller planer som vi (?) har! Det er jo ikke så kjempefarlig, men utrolig irriterende at selv om jeg minner ham på at det er kjekt om han gidder å starte samtaler med meg, så gjør han det ikke. Sier bare ja, og fortsetter å glo på titteboksen! Og så går han og legger seg uten å rydde noe!!!! Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!! Sånn, godt å få det ut, hehe :-)
Sara Rompompei Skrevet 19. august 2007 #2 Skrevet 19. august 2007 Hihi Deilig å se det er flere enn meg
Gjest Skrevet 19. august 2007 #3 Skrevet 19. august 2007 Å, herlighet! Høres nesten ut som om vi er helt like, skulle tro jeg leste om meg sjøl og min mann.. Har egentlig ikke noe trøst å komme med, siden jeg er helt uttafor sjøl, men det er på en måte godt å se det er flere av oss... Lurer av og til på hva vi skal med mannfolk.. Klem!
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 19. august 2007 #4 Skrevet 19. august 2007 Signerer problem nr 1
Gjest Skrevet 19. august 2007 #5 Skrevet 19. august 2007 hehe. bra det er flere som lufter litt problemer! hehe.
Hjertefamilien Skrevet 19. august 2007 #6 Skrevet 19. august 2007 Ang rot: Bare bestem deg! Ikke utsett, det er som regel der problemet ligger. Destem deg for at i dag skal ALLE klærne til deg selv på plass, i skuffer og skap. Deretter tar du en dag til din mann, og sist barnet. Nytter ikke å utsette det. Rydd hver kveld når huset endelig har fallt til ro, og FØR du setter deg ned for en rolig stund på for eks dib Ang forholdet: prate er som du har skjønt viktig.. Sett av tid hver dag. Kan virke kunstig, men kanskje nødvendig i starten for å få din kjære på gli...? Etterhvert vil han kanskje lære at det å prate til deg ikke er så galt likevel :-)
mamma39 Skrevet 19. august 2007 #7 Skrevet 19. august 2007 har samme problem med gubben. men ingen råd og gi desverre. ; (
Tante Sofie # Skrevet 19. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 19. august 2007 Hehe, takk! Så da er det ikke bare her, heldigvis! Det til å ta til tårene av til tider....jeg vet jo at det ikke er bare plankekjøring å bo med meg, men jeg prøver ihvertfall! Ja, skal prøve det med å bestemme meg for hvis klær som skal ryddes hver kveld. MEn er jo fryktelig frustrerende å springe å rydde rundt beina på den tause hobbiten i tv-stolen hver kveld da, hehe!' Får vel bare se litt på ironien i det, og tenke på at alle dere og springer rundt beina på hver sin tv-tittende hobbit, haha! Det skal jeg jammen gjøre, ble litt fnisete av det allerede, hihi! Imorgen kveld, etter leggetid, da springer jeg rundt her hjemme og kniser og tenker på dere, jenter:-) Ang snakking, har prøvd og prøvd, er vel rett og slett ikke interessant nok å prate med meg....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå