Nummer tre <3 Skrevet 19. august 2007 #1 Skrevet 19. august 2007 jeg er litt på undersøker'n for tiden.. siden jeg jobber som frisør selv og snart skal begynne å prøve... Åssen er det med det kjemiske på jobben? Har dere snakket noe med legen om det? Jobber dere like mye? Tar dere noen forhåndsregler? (tenker ikke på punktavsug og hansker da) blir kjempe glad for svar! klemmer fra
Labambie Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 Hei! Det kjemiske er visst helt ufarlig. Har snakket både med kjemikere og legen! Legen sa det ikke var noen studier som viste at det var farlig for frisører å jobbe. Jeg jobber ikke like mye nå som før,men det er fordi jeg begynner få litt vondter. Ingen andre forhåndsregler enn vanlig. Klart,jeg står ikke å drar inn blekepulver.. Hehe
Nummer tre <3 Skrevet 20. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. august 2007 Men noen som vet om det er gjort noen studier??
Snuppa! Skrevet 20. august 2007 #5 Skrevet 20. august 2007 Jeg jobber som frisør. Fikk en sunn og frisk datter for 2 år siden Jeg var også bekymra for det kjemiske og prata med legen om dette. Han mente også det var helt ufarlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå