Anonym bruker Skrevet 19. august 2007 #1 Skrevet 19. august 2007 Jeg kjøpte en brukt vogn av ei venninde, som kun er brukt til ett barn, den ser så god som ny ut, og jeg var først veldig fornøyd. Men nå de siste dagene, når jeg har begynt å tenke på kjøpe voksipose/lammeskinn osv, så ser jeg jo det at det overhodet IKKE får plass i den bittelille bag`en. Hva gjør jeg nå ? Såvidt det får plass til en dyne oppi der, og kan se langt etter å få plass til lammeskinn eller pose av noe slag. Dette er ikke noe særlig, har jo virkelig ikke råd til å kjøpe meg en helt ny vogn nå! Noen som har noen tips på veien ? Blir helt deppa her jeg sitter å funderer..
Anonym bruker Skrevet 19. august 2007 #2 Skrevet 19. august 2007 Jeg har foressten termin i oktober, da begynner jo vinteren å nærme seg, og på ett vis må jeg få det trygt og godt og varmt til han oppi der. Sukk! Lenge leve etterpåklokskap! HI
Topp 10. Skrevet 19. august 2007 #3 Skrevet 19. august 2007 Hva med dunpose... den er ikke så tung og stor som mange av voksiposene!! Ville tatt med vogna på et barnebutikk for så å prøvd en dunpose, fins forskjellige str. Lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 19. august 2007 #4 Skrevet 19. august 2007 Tusen takk for tips ? Er dunpose noe som holder gjennom hele vinteren, så man ikke trenger noe mere, som lammeskinn eller lignende under ? Aldri sett en slik dunpose jeg! HI
våren Skrevet 19. august 2007 #5 Skrevet 19. august 2007 En på barselgruppa mi (forrige gang) hadde en slik dunpose. Så ut som en mini sovepose og var veldig hendig med glidelås osv. Slapp å dytte ungen ned i en sånn skinnpose som jeg måtte. Hun kunne bare dra opp glidelåsen og brette hele greia til siden og legge babyen enkelt nedi. Den vognprodusenten du har, har vel kanskje en hjemmeside hvor du kan sjekke ut om de selger utstyr tilpasset din vogn.
dobbel glede Skrevet 19. august 2007 #6 Skrevet 19. august 2007 Kjøpte dunpose på barnas hus i åsane bergen på lørdag, der var det knalltilbud. Den er super kan brukes i vogn og i bilsete hull i rygg til seler. Legg ett lammeskinn nedi bunn på dunposen så er den helt utrolig flott, det skal jeg, har også termin i oktober.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2007 #7 Skrevet 19. august 2007 Dette hørtes jo kjempe kjekt ut Så dette holder altså ? For jeg er grådig sikker på at jeg ikke får plass til noe annet, om jeg overhodet får plass til selve dunposen. Jeg har en Trolle 2000 vogn. Finner ingenting på nettet om denne vognen! Venninden min kjøpte denne for 5 år siden eller noe slikt.
Mazza** Skrevet 19. august 2007 #9 Skrevet 19. august 2007 Du kan vel også legge babyen på skinn , og ha dundyne oppå? Det blir varmt nok det.....
prøvekluten+3små Skrevet 19. august 2007 #10 Skrevet 19. august 2007 se på ticket to heaven sine poser..de er nesten som soveposer,varme og omsluttende,og tar ikke allverden med plass..regner med bagen er nå vel ikke mindre enn one tree hill sine bager
Anonym bruker Skrevet 19. august 2007 #11 Skrevet 19. august 2007 Bag`en er passelig lang, med så utroolig smal, ungen kommer til å bli klemt nesten om man skal pakke lammeskinn som er ca 60 cm bredt pg dyne rundt. Bag`en er rundt 40 cm bred bare.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå