proud mama Skrevet 19. august 2007 #1 Skrevet 19. august 2007 hei hei! Jeg lurer på om hvis dere har planlagt et bryllup med ca 100 personer, hvor mye penger bruker dere å hvor forvalter dere pengene? Altså hvor mye gikk det til blomster, klær, innbydelser, mat, drikke (hvis man skal ha åpen bar) osv.. Har en samboer som er interessert i å finne ut den økonomiske delen av et bryllup nemlig:) håper på mange svar. På forhånd takk! mvh
Hjertefamilien Skrevet 19. august 2007 #2 Skrevet 19. august 2007 1000 kr pr pers er ett godt utgangspunkt for å få en ide om hva det koster å bespise og "bedrikke" 100 gjester. Så kan man begynne å se på måter å kutte ned på kostnadene ;-) I tillegg kommer alt det andre... musikk, klær, stæsj, blomster, fotograf, kaker ++++...
proud mama Skrevet 20. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. august 2007 okei. Andre som har flere svar til meg?
Nina76. Skrevet 20. august 2007 #4 Skrevet 20. august 2007 Vi betalte ca 850 per gjest. For middagsgjestene da. Kaffegjestene var gratis. Bortsett fra bakevarene vi brukte for å bake flere kaker. Det utgjør jo ikke så mye. Så betalte vi 12 000 for storband inkl taffelmisikk til middagen, og 6000 for strykekvartetten som spilte under vielsen (vi var utendørs). Blomstene betalte jeg 5 kr stykket for (langstilkede roser). Vi kjøpte 300 stk av dem, og lagde oppsatsene selv. Brudebuketten og to knappehullsoppsater kjøpte jeg, ble rundt 1700 for det. Så kommer kjolen. Og eventuelt anntrekk til mannen. Og smykker og strømper og sko og frisør/sminkør osv hvis du skal ha det. Og sikkert en del jeg ikke kommer på nå.
pandabjørn Skrevet 21. august 2007 #5 Skrevet 21. august 2007 vi må ut med 1000,- pr kuver, og da er 3 rettes middag med drikke til + fri bar og lokalet inkl.. vi blir rundt 60 om alle kommer og hele bryllupet kommer på rundt 110.000,- et sted !
proud mama Skrevet 22. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 22. august 2007 takk for mange svar! er det flere som vet utgiftene på ting som ikke har med mat å gjøre? lokalet tror jeg jeg vet hva det koster.. Men jeg lurer på blomster, kjoler, invitasjoner å sånt. håper flere kan ta seg tid til å svare. På forhånd takk! mvh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå