Prish Skrevet 19. august 2007 #1 Skrevet 19. august 2007 Er det ikke vanlig å bli undersøkt selv om man har tatt ks? At legen sjekker at livmora trekker seg tilbake og at ting er normalt? Jeg fikk bare resept på cerazette og beskjed om at jeg ikke måtte vente for lenge med å få en til, for det er så kjedelig med stor aldersforskjell på søsken.... Var det slik med dere også??
Mille** Skrevet 19. august 2007 #2 Skrevet 19. august 2007 Hæ? La legen seg borti familieplanleggingen deres!??? Den var drøy syns jeg.... Hadde ingen gu og hun sjekket ikke livmora heller. Tok vekt, blodprosent og fikk info om prevansjon.
adelia*termin 18/10* Skrevet 19. august 2007 #3 Skrevet 19. august 2007 jeg tok ks med nr 1 og husker godt 6 ukers kontrollen... det var mildt sagt j.... vondt.. Legen trykte midt i såret kjntes det ut som for å sjekke livmoren
Prish Skrevet 19. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. august 2007 Ja, litt drøyt å blande seg oppi familieplanlegginga vår... Kanskje jeg burde være glad for at han ikke undersøkte meg hvis det var så vondt. Er jo ikke godt å bli trykket hardt på et operasjonssår. Legen visste nok hva han gjorde og ikke gjorde, men lurte bare på om dere ble undersøkt.
Sånn kan det gå Skrevet 19. august 2007 #5 Skrevet 19. august 2007 Mange steder er det blitt slutt på GU ved 6 ukerskontrollen uansett om man har født vanlig også, så det er nok helt vanlig nå for tiden.
Sylteflesk Skrevet 19. august 2007 #6 Skrevet 19. august 2007 Jeg hadde GU for å sjekke livmoren, men han trykket ikke på arret, tok bare en titt og sa at det så ut som et fint snitt. Snakket litt om prevensjon og slikt, og han spurte om jeg hadde vært deprimert etter fødselen. Sjekket blodtrykk og tok blodprøver, men det var nok fordi jeg hadde svangerskapsforgiftning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå