Bietta Skrevet 19. august 2007 #1 Skrevet 19. august 2007 Jeg koser meg med 3 wasa frukost knekkebrød med brunost, og et stort glass sjokolademelk! Og etterpå skal jeg åpne en pose med SMASH!
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 19. august 2007 #2 Skrevet 19. august 2007 Har akkurat stappa i meg en pose popcorn:) hihihihihiiiiii... Nå skal jeg åpne en pose med sånn cheeze doodles lignende greier..naaaaaammmmmmmmmmmmmmmmmmmm
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 19. august 2007 #3 Skrevet 19. august 2007 Spiser salt og pepper chips, mens jeg venter på at mamma skal stikke innom med bacon til meg =D Hun nevnte det så mange ganger i tlf at de spiste det ,og da endte det jo med at hun må komme med litt til meg og=)
Bietta Skrevet 19. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 19. august 2007 Er godt over halvveis inne i SMASH-posen min, og begynner å bli småkvalm... Så nå henter jeg meg et glass vann....
Maria&Casper Skrevet 19. august 2007 #8 Skrevet 19. august 2007 Har goffa nedpå en haug med vaffler med brunost, rømme å ny kokt bringebær syltetøy.. NAM!! Men e helt sprengt i magen no, å det var dårlig plass der fra før av.. hihi...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå