18.okt Skrevet 19. august 2007 #1 Skrevet 19. august 2007 hvordan få lufta hunden til natta når lillegutt kommer? pappan måtte flytte for å gå skole så han kan ikke lufte.Trenger noen gode tips....
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 19. august 2007 #2 Skrevet 19. august 2007 Ta han i bæresele, eller i vognen=) Det må jeg gjøre når sambo er offshore...
18.okt Skrevet 19. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. august 2007 hvor seint på høsten har du tenkt å bruk bæresæla?for d e jo i grunnen enklest, hunden skal jo bare ut en liten tur på kvelden, for går jo laaaaange turer på dagen:)
mamma07&09 Skrevet 19. august 2007 #4 Skrevet 19. august 2007 Dette har jeg også lurt på. Sambo er også borte annenhver mnd. Kommer til å bruke vogna og bæreselen, men hvis babyen sover, springer jeg kanskje bare ned 3 trapper og rett utenfor huset mens jeg har med meg babycallen. Men det er bare hvis det sludder sidelengs og bikkja bare skal på do. Ellers har jeg grubla litt på om det fins uskrevne regler for å ta med feks en 1 åring på trilletur kl 22 på kvelden når den tid kommer. Sikker på det er mange som reagerer på det.
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 19. august 2007 #5 Skrevet 19. august 2007 Nå vet jeg ikke hvor du bor=S men her i bergen regner det jo som oftest=P hehe.. Så regner med å bruke den mest... Som du sier så blir det ikke de lengste turene om kvelden/natten, og jeg tror jeg skal få plass til henne under kjeledressen denne første vinteren;)
Mazza** Skrevet 19. august 2007 #6 Skrevet 19. august 2007 Jeg hadde nok gått en lang tur på ettermiddagen/tidlig kveld og så bare latt hunden tisse utenfor sent på kvelden. Dette funker hvertfall fint for oss. Men så har vi en hund som ikke vil ut i dårlig vær også da....
mamma07&09 Skrevet 19. august 2007 #7 Skrevet 19. august 2007 Jo det er sikkert det beste:) Det er jo ikke sikkert jeg er våken kl 22 heller når den tid kommer;) Men synes dere det er greit å springe ut i maks 5 minutter med babycall når babyen sover? Istedenfor å vekke den og begynne å pakke på masse klær og bæresele bare for en kjapp luftings av bikkja...
Mazza** Skrevet 19. august 2007 #8 Skrevet 19. august 2007 ja jeg hadde ikke hatt noen problemer med det...men vi har hus med stor hage da....vet ikke om jeg hadde gått så langt unna huset for å si det sånn... bikkja mi er en sånn som lufter seg selv også hun...bare åpner døra jeg så kommer ho når ho er ferdig liksom....
mamma07&09 Skrevet 19. august 2007 #9 Skrevet 19. august 2007 Har ikke eget hus enda desverre, men det skal bli fantastisk når vi snart får det. Drømmer om å bare lukke opp døra, så lufter hun seg selv i den innegjerda hagen vår... Sukk, det skal bli tider det ja;)
Mazza** Skrevet 19. august 2007 #10 Skrevet 19. august 2007 Inngjerda hage ja....har ikke det vi....men bikkja vår er så bedagelig ho at ho ikke går ut på veien engang... Er en skikkelig drømmehund...er over 6 år ho da.... lykke til med drømmene om hus og hage
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 19. august 2007 #11 Skrevet 19. august 2007 ta med deg babycaller å gå utfor huset/leiligheten å la bikkja gå på do, så lenge du har gått tur med den tidligere er det jo ikke nødvendig med no langtur før natta=) har ikke inngjerda hage men bikkja vår lufter seg selv mens vi står på trappa å venter=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå