Stolt mamma! Skrevet 19. august 2007 #1 Skrevet 19. august 2007 Dette er første periode vi prøver etter sist ma. Tok el-test for å finne el denne perioden- å den var positiv i hele 6dager!!! Tok testen om kvelden(va positivt fra dag 14 til dag 19 - tok ikke mer tester etter det. Har aldri vært positiv så lenge før - så syns jo dette va litt rart...). Hadde ikm i dag - så tok nettopp en test. Brukte billigtest og jammen kom det ikke opp en svak svak svak strek.....Etter 4-5min.... Hjelp! Ska ut å kjøpe ny test i mårå!!! Har me virkelig klart det igjen???? Komme ikke til å klare å sove i natt eg...:-)
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 19. august 2007 #2 Skrevet 19. august 2007 En strek er en strek sier de som vet=) Så.... gratulerer så mye=)!!
Stolt mamma! Skrevet 19. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. august 2007 Åååååå... Eg tør virkelig ikke å håpe at det stemme enda! Streken va så svak....Å så va det jo me de billig-testene.... Får vente t imårå å se!!!!:-)
Stolt mamma! Skrevet 20. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 20. august 2007 Klarte jo ikke la vær i morges..... Så eg brukte de 2 siste testene eg hadde igjen fra billig-test pakken min.... Det kom fram en svak svak strek i dag og!!! Men ikke før det va godt nesten 6min.... De skal jo leses av etter max 5min! Vil det sei at eg e blitt lurt????? Noen som vett????
Prinsemammaen Skrevet 20. august 2007 #5 Skrevet 20. august 2007 Åh, krysser fingrene for dere!!! Høres jo veldig ut som om du er gravid da!! :-) Lykke til! Og hold oss oppdatert!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå