Gå til innhold

Hei! Hvem er dere her inne??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann, lenge siden jeg har vært inne på disse sidene, så ser det er mange nye nick. Hvem er dere og hvor bor dere?? Hvor gammel er barna deres?

Jeg er 31 og bor i Bergen. Jeg er alene med to barn, en gutt på 5 år og en jente på 7 mnd. Har lyst å bli kjent med andre som er alene med barn på samme alder.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!

Jeg er 28 og bor i Trondheim. Barna mine er 2 og 4,5 år gamle:-)

Skrevet

heihei:) jeg er 21 og bor i hommelvik (trhjem) jeg er alene med en gutt på snart syv uker:) kunne tenke meg å bli kjent med hvem som helst som bor i nærheten:)

Skrevet

21 år, fra Bergen, med en gulljente på snart 1 år :)

Skrevet

Jeg har skiftet mange nick i det siste, også har jeg vært lite på nett det siste halve året.

Det er vel kanskje noen som likevel kjenner meg igjen.

Jeg er/var alene med en gutt som begynte i 2. klasse i dag, store gutten min.

Jeg bor også i Bergen.

Jeg er nok en av de få her inne som ikke har baby, eller nesten baby.

Skrevet

Jeg har ikke baby, men grodd litt fast her ;)

Trondheim her.

Har gutt som også begynte i 2.klasse i dag, og jente på 3 i barnehagen..

Skrevet

jeg er ei jente på 25 fra møre og romsdal og har en gutt på 16 mnd.

Skrevet

Snart 29 år, og har 3 jenter alene; 7 år, 3 år, og 3 mnd - er i permisjon med ho yngste, eldste i 2.klasse nå og midterste korte dager i bhg. Jobber som lærer i vgs og er bosatt i møre og romsdal, og hadde et hyggelig treff med menga i sommer :-)

Skrevet

Jeg er 26 år og har en nydelig liten Lukas på snart 21mnd som jeg da er alene med. Flyttet ganske så nylig fra Molde til Oslo så jeg kjenner ikke så mange her, så om d er noen på rundt samme alder fra Oslo som også er litt "ensom" så er d bare å skrike ut:)

Skrevet

33 år fra Bergen.

Mammaen til en liten jente på 4 mnd.

Nettopp flyttet tilbake til Bergen etter 10 år... Kjenner ikke så mange her, men det tar seg opp dag for dag. Åpen barnehage er fantastisk!! :)

Skrevet

33 år fra Trondheim,er mamma til ei jente og en gutt de er 8 år og 8 mnd.

Skrevet

jeg er 20 år og har ei datter på 1:)

bor i farsund,vil gjerne bli kjent med andre:)

Skrevet

Dette må da være den eneste linken det ikke er noen anonyme som har skrevet noe humbug på.... :)

Skrevet

Hei. jeg bor i Trondheim med gutten min på 5 mnd. er selv 24 år. ønsker gjerne å komme i kontakt med andre. :) Er fersk innpå her, men finner vel ut av hvordan det fungere etter hvert..

Skrevet

Alenemamma til Daniel på snart 1 år. Vi koser oss, går på babysvømming og nå skal han snart begynne i barnehagen.

Bor sør for Haugesund, og vil gjerne ha kontakt med andre småbarnsforeldre, med barn på samme alder, for lekestunder, "kaffeslaberas", og gåturer.

Skrevet

alenemams: jeg er også fra trhjem , bor litt utenfor i hommelvik, blir 22 i år og har en gutt på åtte uker;)

Skrevet

tenkte å sende deg pm men det gikk visst ikke (alenemams) , men send meg en pm om du kunne tenke deg å bli kjent med meg og lille?:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...