Anonym bruker Skrevet 19. august 2007 #1 Skrevet 19. august 2007 Føler meg så alene hele tiden. Har en sønn på tre mnd og storkoser meg med han. Problemet er at pappa`n jobber så mye. Fra fem om kvelden til sju om morgenen. og så sover han til cirka kl. ett. Alt hjemme er opp til meg... Han stortrives med jobben sin, men det gjør ikke jeg. Har lyst til at han skal ta litt mer del i det som skjer hvemme og... Men kan jo ikke be han bytte jobb heller synes jeg Noen som har noen gode råd?
kjensen Skrevet 19. august 2007 #2 Skrevet 19. august 2007 pappaperm eller lengre permisjon (hvis dere har råd) er jo mulig.. selv er jeg selvstendig næringsdrivende og er her døgnet rundt på godt og vondt.. innrømmer gjerne at jeg sliter med full dag med småen når moren skal på vift, så jeg skjønner deg godt
Anonym bruker Skrevet 19. august 2007 #3 Skrevet 19. august 2007 Hmmm, er det virkelig lov å jobbe så mye? En arbeidsgiver kan iallefall ikke tvinge noen til å jobbe så mye. Be han om å jobbe litt mindre, og tilbringe mer tid sammen med dere. Enkelt og greit!!
kjensen Skrevet 19. august 2007 #4 Skrevet 19. august 2007 max arbeidstid per 24 timer er 13 timer. Men da må det søkes og arbeidet må være av passiv karakter. Men normalregelen er jo max 9 timer per 24 timer så jeg antar han driver med passivt arbeid av noe slag? nå skrives det jo at han trives så tvang er det jo i allefall ikke snakk om her
Anonym bruker Skrevet 19. august 2007 #5 Skrevet 19. august 2007 har prøvd å snakke med han om det, men jeg var sliten og overtrøtt og fikk sagt så masse teit. Siden har vi nesten ikke snakka sammen. Er redd han skal gå fra meg...
Anonym bruker Skrevet 19. august 2007 #6 Skrevet 19. august 2007 Er lastebilsjåfør. Lang rute, men det går visst i følge reglene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå