mammasgo`jente Skrevet 19. august 2007 #1 Skrevet 19. august 2007 I nabohuset bor det en gutt på rundt 16-17 år. Sikkert kjekk å grei han, for alt jeg vet. Men hver eneste kveld har han besøk av en gjeng med gutter som alle kjører moped. Og de fleste av disse har boret hunn i lydpotta, for det bråker noe vanvittig når de kjører forbi. Når de så skal hjem sånn i 22-23 tiden så kjører hele gjengen forbi soverommet til babyen på 4 mnd. Og hun våkner HVER gang, for det bråker veldig. Virker som om de bare er nødt til å gasse på litt ekstra akkurat i det de passerer huset vårt. Og tror dere at alle drar på samme tid... NEIDA, en og en moped kjører fordi, gjerne med noen minutter mellom hver. Og hun våkner HVER gang, og må trøstes og bysses i søvn HVER gang. Huffameg, måtte bare ha det ut!!
Solskinnsjenta Skrevet 19. august 2007 #2 Skrevet 19. august 2007 Hva med å samle opp noen bæsjebleier og legge på setene deres neste gang. Med hilsen fra en stresset baby som ikke får sove
Mamman til M&E Skrevet 19. august 2007 #3 Skrevet 19. august 2007 Å nei, slikt er irriterende! Kan du ikke snakke med han eller foreldrene da, og be dem pent om å ta litt hensyn?
mammasgo`jente Skrevet 19. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. august 2007 Veldig god ide!! Ser at alle mopedene står linet opp på grusbanen her nede, så jeg får snike meg bort med noen saftige bleier!
mammasgo`jente Skrevet 19. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. august 2007 Ja har lurt på å snakke med de. Greit nok med dette bråket på dagen, men ikke så sent på kvelden!
m@rie82 Skrevet 19. august 2007 #6 Skrevet 19. august 2007 hei! vi har hatt det samme problemet her... så skjønner dere veldig godt! i vårt tilfelle er det sønnene til husverten det er snakk om. greit nok så tenker ikke gutter i den alderen på alt heller da... men etter en natt med mye støy fra mopeder rett utenfor soverommet her har ting endret seg. tror naboen kom oss i forkjøpet med å si i fra om det. guttene starter nå mopeden og kjører med en gang. de tar mer hensyn om kvelden og natten, men ikke om dagen. og det er helt ok for oss. det er om kvelden og natten vi vil ha det rolig. håper dere kan få snakket med de om det, på en skikkelig måte. lykke til videre!
Milletrille Skrevet 19. august 2007 #7 Skrevet 19. august 2007 Er det ikke forbudt å kjøre med sånne potter da? Ring politiet Spørs vel om de har tid og lyst, men... Eller så kan det jo hende det er verdt å ta en prat med foreldrene!
mammasgo`jente Skrevet 20. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 20. august 2007 Jo det er forbudt. Den dagen jeg blir skikkelig irritert blir det nok en tlf til politiet ja! Forstår ikke at foreldrene bare lar de holde på....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå