Gå til innhold

Babysyk......................

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sukk................. Har lyst på baby igjen. Gutten vår er 2,5 år nå og jeg ønsker meg så veldig en bror eller søster til han snart! Helst med en gang! Men samboeren min (han er far til gutten) vil vente litt enda....... Tenk det da, en mann som sier nei takk til ekstra sex......... Eller han sier ikke nei takk, da hadde det vel vært noe alvorlig galt med han he he he..... Men han vil bruke prevansjon. Rettere sagt jeg går på p-pillen og skal fortsette med det. Jeg har IKKE tenkt å lure han ved å slutte uten at han vet det, men det er så frustrerende noen ganger når han sier at det ikke passer så godt akkurat nå pga nytt hus og mye jobbing. Han føler han har for liten tid til gutten som det er, og at to blir for mye akkurat nå! Han har jo litt rett også...søren også!!.......

Fordel med baby : masse kos, ammingen er kvalitetstid synes jeg, de lukter så godt, deilige pludrelyder, lange trilleturer, babyklubb,

Bakdel med baby: Lite nattesøvn, (2,5 åringen sover jo som en engel nå og da er det kjipt å bli vekket flare ganger om natta igjen, ........................................ kommer ikke på flere bakdeler jeg! Kanskje jeg ikke vil komme på fler, men uansett en ny baby i huset er verdt å vente på så jeg får bare gå stilt i dørene og legge inn en knallgod søknad om en stund. Kanskje sambon slår til da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...