tali Skrevet 19. august 2007 #1 Skrevet 19. august 2007 sønnen min på 4 mnd har fått grøt i en ukes tid nå. har økt grøtmengden de to siste dagen, men nå har han ikke bærsjet på 2 dager... hva skal jeg gjøre??? er det vanelig å hvorlenge kan de gå før de MÅ bæsje...litt redd her. ser han har vondt:( flere som har opplevd dette?
Gjest Skrevet 19. august 2007 #2 Skrevet 19. august 2007 Prøv å gi han litt maltekstrakt... MÅ han ha grøt? Prøv å gjøre den litt tynnere..! Det kan gå opp mot en uke mellom hver bæsj, men om du ser han sliter ville jeg prøvd å hjelpe han litt :-)
martemaren Skrevet 19. august 2007 #3 Skrevet 19. august 2007 har ikkje opplevd de,men g han malt i melk eller i grøten,bland de ut i varmt vatn,og avkjøl.. eller i melk da.. de virka veldi bra på magen! får kjøpt de på rema,står lag me vitamina og sånt..
Marimekko ♥2 gutter♥ Skrevet 19. august 2007 #4 Skrevet 19. august 2007 Gullet her har gått over til å bæsje ca 1 dag i uken etter vi begynte med grøt. Men, han har ikke noe vondt da! Har du malt i grøten eller gir du noen form for svisker?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå