Gå til innhold

Har du trådløst modem?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynte å engste meg for strålingsfare plutselig når jeg våknet i natt.... (pling i bollen om dagen). Er dette en reel fare eller er det bare jeg som fabler?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi har-og naboer på alle kanter har...men hørte på -god morgen norge- at d ikke var påvist noen fare om man sitter lenger enn ca 10 cm unna...det var farlig når kroppen -el "vevet" som de sa, ble varmet opp av strålingen...så da burde d jo være greit..men jeg vet ikke, d kan jo ikke være bra m all denne strålingen heller..det burde ihvertfall forskes mer på..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...