Anonym bruker Skrevet 19. august 2007 #1 Skrevet 19. august 2007 Begynte å engste meg for strålingsfare plutselig når jeg våknet i natt.... (pling i bollen om dagen). Er dette en reel fare eller er det bare jeg som fabler?
mari.a Skrevet 19. august 2007 #2 Skrevet 19. august 2007 vi har-og naboer på alle kanter har...men hørte på -god morgen norge- at d ikke var påvist noen fare om man sitter lenger enn ca 10 cm unna...det var farlig når kroppen -el "vevet" som de sa, ble varmet opp av strålingen...så da burde d jo være greit..men jeg vet ikke, d kan jo ikke være bra m all denne strålingen heller..det burde ihvertfall forskes mer på..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå