Gå til innhold

Hei alle prøvere.. :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke vært så aktiv med å skrive innlegg, men jeg følger med her inne.. :-) Jeg er som sagt tidligere 40 år.. sukk, føler at tiden virkelig flyr avgårde. Jeg har 3 barn fra før, og en SA. Aldri hatt problemer med å bli gravid, før nå da. Vi har nå prøvd aktiv i 6 mnd, men jeg har hele tiden følt at noe ikke stemmer, og at jeg ikke har hatt eggløsning. Jeg har ikke hatt noe eggløsningsslim, og heller ikke fått positivt utslag på eggløsningstestene de to mnd jeg prøvde disse. Jeg har også hatt kortere sykluser i dette halve året (27-28 dg - mot 36 dg tidligere), og også hatt mindre blødninger.Nå har jeg vært til gynokolog og tatt blodprøve, og fått resept på pergo. Skal følges opp med blodprøve på dag 1-3, og videre med ny blodprøve på dag 9-10. Er selvfølgelig veldig spent på utslag både av prøver og pergo, men må vel innrømme at tanken på at det kanskje er for seint streifer meg innimellom... :-( Det er iallefall hyggelig med mange oppmuntrende innlegg her der modne damer lykkes, og jeg krysser fingrene for at flere av oss følger etter snarest! :))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei og velkommen hit!

Jeg kjenner så godt følelsen av at tiden bare flyr og ingen ting skjer... Vi er nå i vår 12 pp. Jeg er selv 42 år og har tidligere blitt gravid på første forsøk. Nå har jeg ny mann (som også har barn fra før) og nå er det ikke like greit. Men, vi har ikke gitt opp håpet ennå!

Hvis du er usikker på om du har el vil jeg anbefale deg å tempe. Du finner nyttig informasjon om temping på http://www.pernille.info/.

Ønsker deg lykke til med prøvingen videre, og at Pergoen gjør jobben sin!

Skrevet

Takk for det og takk for tipset:-) Tror jeg satser på både å måle temp + å ta eggløsningstester denne mnd jeg da... :) Lykke til videre du også!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...